اطلاعات و تصاویر Honor X10 منتشر شد

به تازگی دو سایت MIIT و TENAA اطلاعات و تصاویر گوشی Honor X10 را فاش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز بود که برای اولین بار نام آنر X10 در فضای مجازی منتشر شد و امروز ما به تصاویری از این دستگاه دست پیدا کرده‌ایم که جزئیاتی زیادی از آن را به ما نشان می‌دهد.

به لطف اطلاعات منتشر شده همراه با صدور گواهینامه این دستگاه در MIIT و TENAA در چین، ما جزئیات خوبی از مشخصات Honor X10 و حتی تصاویر مختلفی از گوشی مذکور از چند زاویه در دست داریم. اکنون می‌توانیم بیشتر درباره آن نظر دهیم زیرا اطلاعات کامل‌تری در دست داریم که ما را کمک می‌کنند.

جزئیات به دست آمده از مشخصات Honor X10

دستگاه آنر X10 دارای تراشه Kirin 820 5G به عنوان تراشه خود است و یک نمایشگر ۶.۶۳ اینچی ال‌سی‌دی IPS برای آن طراحی شده است. این نمایشگر رزولوشنی برابر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. یک دوربین چهارگانه نیز در پشت آن قرار دارد که هنوز مشخصات سنسور‌های آن اعلام نشده است. این دستگاه دارای ابعادی برابر ۱۶۳.۷ در ۷۶.۵ در ۸.۸ میلی‌متر است و یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری درون خود جای داده است که از شارژ کابلی سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تراشه استفاده شده در دستگاه مذکور به ما از احتمال بالای پشتیبانی این دستگاه از اینترنت ۵G خبر می‌دهد. در ادامه تصاویر منتشر شده از دستگاه مذکور را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: قیمت عرضه سامسونگ گلکسی A31 مشخص شد


اطلاعات و تصاویر Honor X10 در دو سایت فناوری منتشر شد

گوشی آنر X10 قرار است جانشین دستگاهی با نام آنر 8X باشد. همچنین انتظار می‌رود این تلفن هوشمند با قیمتی در حدود ۱۳۰ یورو به فروش برسد. گفته می‌شود آنر تصمیم گرفته است این تا دستگاه را 10X صدا کند تا از سردرگمی‌های احتمالی کاربران با Redmi 10X آتی جلوگیری شود. باید برای دانستن اطلاعات دیگر درباره این دستگاه زمان بیشتری را صرف کنیم زیرا مطمئنا باقی مشخصات آن توسط سایت‌های مختلف منتشر خواهد شد و ما می‌توانیم بهتر از همیشه این گوشی را بشناسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار