تاریخ عرضه عنوان The Last of Us II به صورت رسمی مشخص شد

شرکت سونی با انتظار یک بیانیه رسمی تاریخ عرضه عناوین The Last of Us II و Ghost of Tsushima را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی امروز اعلام کرد که عنوان محبوب و مورد انتظار شرکت ناتی‌داگ The Last of Us Part II در تاریخ نوزدهم ماه ژوئن منتشر خواهد شد. گفتنی است که شرکت سونی اوایل این ماه اعلام داشته بود که در پی شیوع ویروس کرونا، انتشار این عنوان انحصاری تا اطلاع ثانوی به تعویق خواهد افتاد. پیش از آن قرار بود تا بازی مذکور در تاریخ ۲۹ می به بازار جهانی عرضه شود.

اطلاعات تکمیلی از عرضه بازی The Last of Us II

سرپرست استودیو جهانی سونی، هرمن هالست در بیانیه اخیر خود اظهار داشت: " پس از آن که ما شاهد کاهش نسبی درگیری دنیا با ویروس کرونا بودیم، حالا ما مفتخریم که به صورت رسمی اعلام کنیم عنوان محبوب The Last of Us II در تاریخ نوزدهم ماه ژوئن منتشر خواهد شد". گفتنی است که در طی هفته‌های اخیر کاربران فضای مجازی به صورت متعدد مدعی بر افشای اطلاعات زیادی از این عنوان مورد انتظار شده بودند و ویدیو‌های لحظات مختلف The Last of Us II در سراسر فضای مجازی منتشر شده بود.

تاریخ عرضه عنوان The Last of Us II به صورت رسمی مشخص شد

خیلی از منابع خبری برای حفظ محتوای داستان بازی و همچنین جلوگیری از تخریب حس تجربه اولیه بازی توسط کاربران، ویدیو‌های مورد نظر را منتشر نکردند. در ادامه گفتنی است که شرکت سونی همچنین تاریخ عرضه عناوین دیگری را در اختیار کاربران قرار داد. بازی Ghost of Tsushima عنوانی اکشن و ماجراجویانه انحصاری برای پلی استیشن است که روایت داستانی در ژاپن را شرح می‌دهد. این بازی قرار شده تا در تاریخ ۱۷ جولای به بازار جهانی عرضه شود.

خوشبختانه Ghost of Tsushima تنها یک تعویق کوتاه را از تاریخ ۲۶ ژوئن به خود دید. سازنده این مجموعه طی آخرین توئیت خود در این باره اعلام کرد: " تنها چند نکته نهایی برای اعمال کردن و یک‌سری مشکلات نرم افزای برای حل کردن وجود دارد که تنها چند هفته دیگر کار خواهد داشت". این عنوان قرار است در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: احتمال به خطر افتادن امنیت کاربران با استفاده از برنامه ردیاب کرونا


انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار