احیای هفت شرکت تولیدی در آذربایجان‌شرقی

 رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تعداد هفت شرکت تولیدی و صنعتی این استان با تلاش مجموعه قضایی احیا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، خلیل اللهی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: تعداد هفت شرکت تولیدی و صنعتی این استان با تلاش مجموعه قضایی احیا شدند.

خلیل اللهی افزود: این واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان دارای مشکلات عدیده مالی و اداری و یا ورشکسته بودند که با نظارت و حمایت اداره تصفیه و ورشکستگی شهرستان تبریز، احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شدند.

او گفت: با احیا و نجات این تعداد واحد تولیدی از بیکاری تعداد ۴۲۴ نفر کارگر در آذربایجان شرقی جلوگیری شد.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحد‌های تولیدی یکی از مهمترین و محوری‌ترین کارکرد‌ها و رسالت‌های مجموعه‌های قضایی و دادگستری استان است،گفت: بر همین اساس دادگستری آذربایجان شرقی در صورت بروز مشکلات برای واحد‌های تولیدی به سرعت وارد عرصه شده تا از بیکاری افراد جلوگیری شود، چون این موضوع تبعات بسیار زیان بار اقتصادی و اجتماعی دارد.

او با بیان اینکه کارگران واحد‌ها یاد شده باسابقه و دارای مهارت فنی بالا بودند، گفت: این شرکت‌ها به صورت اجاره به مدیران دارای اهلیت واگذار شده و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی افزود: حمایت از تولید داخلی و اشتغال برای کارگر ایرانی و تلاش در راستای جهش تولید از مهمترین وظایف مسئولین و مردم است و در این راستا دستگاه قضایی با تمام توان در خدمت بخش تولید و قشر کارگری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.