توزیع بسته آموزشی در سپیدان

مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای پوشش تحصیلی ۸۵۰ دانش آموز تمامی پایه‌های مقاطع ابتدایی و متوسطه اول محروم از فضای مجازی بسته آموزشی تهیه و در این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیاتی مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: این بسته‌های آموزشی برای پوشش تحصیلی دانش آموزانی تهیه شده که در مناطق محروم این شهرستان تحصیل می‌کنند و امکان استفاده از اینترنت برای آن‌ها وجود ندارد.

او، تصریح کرد: این بسته‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کاور‌های پلاستیکی بسته بندی می شود که مدیران و راهبران بسته  ها را  توزیع و  معلمان بر مطالعه آن نظارت دارند.

حیاتی ادامه داد: تلاش شده محتوای این بسته‌ها شامل محتوای کاغذی، جزوه، دفتر کار و محتوا‌های چند رسانه‌ای در قالب لوح فشرده و قابل استفاده برای همه دانش آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان افزود: برای تهیه این بسته‌های آموزشی ۴۵ میلیون ریال هزینه شده است.

او، اضافه کرد: در این مدت که مدارس با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده بود مدیریت آموزش و پرورش سپیدان پیوسته وضعیت آموزش دانش آموزان را رصد و بررسی کرده است.

حیاتی اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد دانش آموزان در روستا‌های ساران، کهکران، بهشت مکان، جورگ، مرزیان، تل زری، اسفیان، دره همیانه، انگره، بردترک، رودشیر و نیوار در بخش‌های مرکزی و همایجان این شهرستان امکان استفاده از فضای مجازی و دسترسی به اینترنت را ندارند.

مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: به همین منظور کارگروهی متشکل از کارشناسان و راهبران و سرگروه‌های آموزش مقطع ابتدایی و متوسطه اول در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش سپیدان تشکیل و پس از شناسایی دانش آموزان هدف تصمیم گرفته شد بسته‌های آموزشی مناسبی را تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان دانش آموزان توزیع شود.

او، تاکید کرد: دانش آموزانی هم که در شهر زندگی می‌کنند و به خاطر مشکلات اقتصادی و نداشتن گوشی‌های اندروید برای نصب نرم افزار شاد تحت پوشش قرار  گرفته اند بسته آموزشی داده شود.

حیاتی بیان کرد: در حال حاضر تمامی مدیران و ۹۵ درصد معلمان مدارس سپیدان اپلیکیشن شاد را نصب کرده و حدود ۸۷ درصد دانش آموزان نیز در این کلاس‌ها عضو هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار