توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در دستور کار کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از توزیع تدریجی ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و غذایی بین خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی با کمک نیکوکاران، موسسه‌های خیریه، ارتش، گروه‌های جهادی و نواحی بسیج تهیه شده که بصورت تدریجی بین خانوار‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد یا افرادی که نیازمند هستند توزیع می‌شود.

او با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در ماه مبارک رمضان افزود: با هماهنگی بین بخشی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی و نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حال تلاش تامین بخشی از نیاز‌های آسیب دیدگان و خانوار‌های کم درآمد هستیم.

موصلی به اجرای طرح اکرام ایتام در خوزستان در ماه مبارک مضان اشاره کرد و بیان داشت: اکنون بیش از ۴۵ هزار نیکوکار در این طرح فعالیت می‌کنند و امید است این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به ۵۵ هزار نفر برسد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا، گروه‌ها و تشکل‌های مردمی، جهادی و بسیجی، موکب‌های اربعین، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر و موسسه‌های خیریه به یاری آسیب دیدگان بیماری کرونا و کادر درمانی بیمارستان‌ها شتافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.