تکمیل تقاطع خرامه-کمربندی پس از تملک پلاک‌های مجاور

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: تکمیل تقاطع خرامه-کمربندی، پس از تملک پلاک‌های ضلع جنوبی این پروژه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از پروژه کنار گذر شمال شرقی شیراز، گفت: تکمیل تقاطع خرامه کمربندی، پس از تملک پلاک‌های ضلع جنوبی این پروژه انجام می‌شود.

او این پروژه را در تکمیل پروژه کنار گذر شمال شرقی شیراز مهم قلمداد کرد و افزود: اجرای کامل پروژه تقاطع خرامه-کمربندی نیازمند حدود ۳۶ هزار متر مربع تملک است.

قائدی ادامه داد: در حال حاضر تملک حدود ۲۳ هزار متر مربع از پلاک‌های ضلع شمالی پروژه انجام شده است و حدود ۱۳ هزار متر مربع تملک در ضلع جنوبی پروژه باقی مانده که در این خصوص نیز با تلاش شهرداری، توافقاتی حاصل شده است که پس از تملک کامل، مراحل تکمیلی پروژه طی می‌شود.

او افزود: تقاطع خرامه، کمربندی دسترسی کنار گذر به شهرک سعدی و بالعکس را تامین می‌کند.

گفتنی است در این بازدید دبیر شورای ترافیک استان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، رئیس اداره راه داری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شیراز، رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری فارس، شهردار منطقه سه و دیگر مدیران شهرداری، شرکت ساخت و توسعه راهها، پلیس راهور، یاوران شورا و دیگر مدیران شهری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.