بسته اخبار حوادث امروز ۱۰ اردیبهشت ۹۹؛

دستگیری ۴۲ سارق در گیلان / کشف تریاک در رودسر و املش

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۲ فقره سرقت در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۴۱ سارق دستگیر و ۵۲ فقره سرقت کشف شد.

او افزود: ۱۱۱ معتاد متجاهر نیز در اجرای این طرح جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت و برخورد با معتادان متجاهر در شهرستان رشت به مدت ۲ روز اجرا شده است.

فرمانده انتظامی رشت همچنین به کشف ۵۱۸ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۳ مجلوب در این اجرای این طرح اشاره کرد.

سرهنگ رمضانی بیان داشت: برابر هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۱۷ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک، کلاه‌ ایمنی، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او تصریح کرد: در بازدید از ۱۵۸ واحد صنفی در شهرستان رشت نیز ۲۳ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مراجع قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی رشت ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری یک سارق منزل با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی در آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در منزل پدری‌اش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه متهم ۲۲ ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت منزل شهروندان اعتراف کرد، اظهار داشت: یک مالخر ۵۵ ساله نیز در این پرونده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی را در خصوص پیشگیری از سرقت و مجهز کردن منازل به قفل و حفاظ محکم و مطمئن جدی بگیرند.

کشف بیش از یک کیلو تریاک در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر از کشف یک کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش چابکسر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ماموران پس از ورود به منزل، متهم و همدستش را حین استعمال و بسته‌بندی مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: در بازرسی از این مکان یک کیلو و ۳۹۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۳ دستگاه ترازوی توزین دیجیتال و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهمان ۴۶ و ۵۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک کیلو تریاک در املش

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش گفت: یک کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی متهم مورد نظر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به اینکه متهم ۵۵ ساله این پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.