دبیر انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران:

مسابقات مجازی دارت کارگران کشور برگزار شد

محمد حسین فاضلی گفت: مسابقات مجازی دارت کارگران کشور با حضور ۲۰۰ دارت انداز از ۲۳ استان کشور برگزار شد.

محمد حسین فاضلی دبیر انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: این دوره از مسابقات به صورت مجازی با شعار در خانه بمانید تا کرونا را شکست دهیم با حضور ۲۰۰ دارت انداز برگزار شد.

او با بیان اینکه این مسابقات با حضور دارت اندازانی از ۲۳ استان کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد افزود: در این مسابقات بیش از ۱۲۳ نفر از شرکت کنندگان آقایان و بقیه بانوان بودند.

دبیر انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران گفت: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان علیرضا عزتی از اصفهان اول شد و معین مهدیان نیز از استان خراسان رضوی مقام دومی را از آن خود کرد و در بخش بانوان نیز نسیبه خاکشور از خراسان رضوی اول و الهام کتابدار نیز از خراسان رضوی دوم شد.

فاضلی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات مجازی دارت کارگران کشور که به صورت گروهی و حذفی برگزار شد در بخش بانوان خانم معصومه لشگری از استان سمنان به عنوان سوم مشترک رسید و دو شرکت کننده دیگر از استان نیز به نام‌های زهرا یوسفی و زهره کشاورزیان به صورت مشترک به مقام پنجم دست یافتند.

او در ادامه از استقبال خوب ورزشکاران به مسابقات مجازی دارت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات مجازی دارت که از ۲۰ اسفند برگزار شد ۲ هزار ورزشکار به رقابت پرداختند و به صورت غیر مستقیم نیز ۴ هزار نفر از این مسابقات بهره‌مند شدند.

گفتنی است، فروردین ماه سال جاری نیز محمدرضا ناظریه دارت انداز گرمساری در دومین دوره مسابقات دارت که به صورت آنلاین با حضور ۳۴۰ دارت انداز به صورت مجازی برگزار شد توانست مقام قهرمانی را بدست آورد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار