راه آهن، مطالبه مردم و نیاز کردستان است

استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت پروژه راه آهن سنندج _ همدان، آن را مطالبه مردم و نیاز استان در بحث توسعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در بازدید از مراحل ریل گذاری راه آهن سنندج _ همدان و ایستگاه سمت سنندج، از کلیه دستگاه‌های ذیربط استان خواست با تمام توان، برای پیشبرد پروژه همکاری و تلاش کنند.

او با اشاره به تخصیص ۳۹۰ میلیارد تومانی اعتبار در سفر سال گذشته دکتر نوبخت به استان، اظهار داشت: عزم و اراده دولت برای تکمیل پروژه راه آهن سنندج همدان جدی است و ان شاالله وعده اتمام آن تا پایان سال ۹۹، محقق خواهد شد.

مرادنیا با اشاره به اتمام زیرسازی پروژه، خاطرنشان کرد: طبق وعده پیمانکار، علاوه بر انجام ریل گذاری از سمت همدان و سنندج بخشی هم از طرف دهگلان به سمت همدان شروع خواهد شد تا عملیات ریل گذاری سرعت یابد.

استاندار کردستان در خصوص ادامه پروژه راه آهن سنندج _ همدان تا مرز باشماق مریوان، گفت: با توجه به توجیه اقتصادی و امنیتی بالای این پروژه به دنبال مصوب کردن آن هستیم.

شایان ذکر است، به گفته مدیر پروژه روسازی پروژه راه آهن سنندج _ همدان، ریل گذاری از سمت همدان به صورت مکانیزه با پیشرفت روزانه ۲ کیلومتر و از سمت سنندج به صورت سنتی با پیشرفت روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ متر در حال اجراست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.