معامله ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار سهم در بورس اوراق بهادار

مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در فروردین امسال ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار سهم در بورس اوراق بهادار این دو استان معامله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در فروردین امسال ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی معامله شد.


او افزود:شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار این استان‌ها در پایان دوره معاملات در مدت اسفند ماه پارسال به ۵۱۲ هزار و ۹۰۱ واحد بود که این شاخص در فروردین ماه امسال به ۶۹۰ هزار و ۳۷ واحد رسید.

مدیر بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: مقایسه شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار خراسان شمالی و خراسان رضوی در فروردین ماه امسال با اسفندماه سال قبل نشان می‌دهد که این شاخص به میزان ۱۷۷ هزار و ۱۳۶ واحد رشد کرده است.

خدا دوست بیان کرد: متوسط ارزش خرید و فروش هر سهم در ماه گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان شمالی و خراسان رضوی یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۴۸۶ هزار ریال بود.

او تصریح کرد: در این دوره ایستگاه‌های معاملاتی ۵۸ کارگزاری و تعداد شرکت‌های استانی درج شده ۱۳ مورد بودند که ارزش بازاری این شرکت‌ها به ۴۶۱ هزار و ۳۴۴ میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.