در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اینترنت دانشگاه علامه طباطبایی رایگان می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از زمان رایگان شدن اینترنت این دانشگاه خبر داد.

شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  دانشگاهی گروه  علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رایگان شدن اینترنت دانشگاه برای دانشجویان به منظور استفاده از کلاس‌های مجازی گفت: نامه‌ای از وزارت علوم به دست ما رسید که داخل آن نوشته بود کسانی که با‌ آی پی دانشگاه وارد سامانه می‌شوند، استفاده از کلاس‌های مجازی برای آنها رایگان است و البته تعداد کمی از دانشجویان مدعی بودند که اینترنت آن‌ها برای استفاده از کلاس‌های آنلاین و مجازی کم می‌شود.

او افزود: دیروز، ۹ اردیبهشت جلسه‌ای در وزارتخانه برگزار شد که طبق گفته دوستان حجم بسیار زیادی از اینترنت‌های دانشگاه‌ها رایگان شده است؛ با این حال وزارت ارتباطات به تدریج اسامی آی پی‌های دانشگاه‌ها را به مخابرات اعلام می‌کنند و آرام آرام اجرایی می‌شود. در لیستی که اسامی دانشگاه‌ها اعلام شده بود نام دانشگاه علامه طباطبایی هم دیده شد که ‌آی پی‌های دانشگاه تحت پوشش اینترنت رایگان قرار بگیرد.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: درصد کمی از دانشجویان در هفته‌های گذشته ناراضی از این موضوع بودند که استفاده آنها از کلاس‌های مجازی باعث کم شدن اینترنتشان شده است و به نظر می‌رسد که همزمان با اعلام وزارت علوم، اینترنت رایگان نشده است.

او در پایان یادآوری کرد:  این قضیه به تدریج عملی خواهد شد و احتمال زیادی دارد تا از اول این هفته اینترنت دانشجویان رایگان شود، هرچند این موضوع را نمی‌توانم با قطعیت بگویم.


بیشتر بخوانید: 

مهلت ثبت نام وام دانشجویی در دانشگاه خواجه نصیر تمدید شد

اعضای اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور درباره کرونا بیانه صادرکردند

برگزاری مراسم مجازی یادبود شهدای بخش سلامت و درگذشتگان بیماری کرونا

رونمایی از ۲۸ محصول دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقابله با کرونا

راه‌اندازی سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی آموزش‌های مجازی در دانشگاه پیام نور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار