معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

مهلت ثبت نام وام دانشجویی در دانشگاه خواجه نصیر تمدید شد

خشنود از تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

عبدالمجید خشنود عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هوا فضا و معاون فرهنگی و دانشجویی خواجه نصیر الدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  دانشگاهی گروه  علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط اخذ وام دانشجویی از این دانشگاه گفت: قوانین اخذ وام دانشجویی از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی کاملا تابع صندوق رفاه است.

او افزود: به علت شرایط به وجود آمده بحران کرونا در کشور، صندوق رفاه ثبت نام وام دانشجویی را تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید کرده است.

خشنود با بیان اینکه صندوق دانشجویی قرض الحسنه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امکان دادن وام به دانشجویان این دانشگاه را ایجاد کرده است، گفت: صندوق قرض الحسنه دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به نام نورالهدی حدود یک سال و نیم است که تاسیس شده و ۲ مدل وام در قالب وام بلاعوض به نام شرافت و وام قرض الحسنه بانکی که به بدون بهره است به دانشجویان ارائه می‌دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: وام قرض الحسنه بانکی به دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مقطع کارشناسی تا سقف ۲ میلیون تومان، در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۴ میلیون تومان و دانشجویان دکتری تا سقف ۶ میلیون تومان ارائه می‌شود.

خشنود با اشاره به شرایط دیگر اخذ وام از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: از این صندوق در سال قبل به ۱۴ زوج وام ازدواج داده شد و هفته گذشته فراخوانی هم به دانشجویان اعلام شد که اگر بر اثر بحران کرونا مشکل اقتصادی پیدا کردند با ارائه تقاضای خود، کمک ویژه‌ای به این افراد خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درباره تفاوت ارائه وام به دانشجویان نوبت اول و نوبت دوم گفت: دانشجویان نوبت دوم وام شهریه هم می‌توانند دریافت کنند که صندوق تسهیلات بهتری هم برای این افراد در نظر می‌گیرد و یکی از اصلی‌ترین وام‌های دانشجویان نوبت دوم غیر از وام رفاه، وام شهریه آموزشی است. این وام به صورت مستقیم به حساب دانشگاه واریز می‌شود.

خشنود با اشاره به نحوه بازپرداخت وام دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی با توجه به شرایط پیش آمده بحران کرونا و بیکاری تعدادی از افراد اظهار کرد: این موضوع تابع تصمیم صندوق رفاه است. صندوق رفاه هم در حال انجام یک مساعدت کلی است تا برای همه دانشجویان یک تغییر زمانی به منظور بازپرداخت وام‌ها انجام دهد.

خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی فعلا باز نمی‌شوند

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری گفت: طبق تصمیمی که در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه در هیئت رئیسه دانشگاه گرفته شد، در حال حاضر به هیچ عنوان خوابگاه باز نمی‌شود و از پایان هفته جاری هفته یا هفته بعد امکان حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه با شرایط کاملا بهداشتی فراهم می‌شود. دانشجویانی که در شهرستان‌ها ساکن هستند اگر شرایط اسکان شان را فراهم کرده باشند، می‌توانند در دانشگاه حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: 

امتحانات پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چه صورت خواهد بود؟

کمک‌های مالی دانشگاه الزهرا(س) به بیمارستان مسیح دانشوری

افزایش ۳ برابری وام دانشجویی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۴ شرط دانشگاه علامه طباطبایی برای حذف ترم دانشجویان

ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا دم دانشگاه خواجه نصیر گرم. 2 میلیون میده. دانشگاه ما.دانشگاه بین المللی قزوین به کارشناس500 هزار تومان میده. اونم شرط داره باید2تا ضامن ببریم حتما باید کارمند دولت باشه