بسته اخبار حوادث قزوین امروز دهم اردیبهشت ۹۹

عاملان قاچاق مواد مخدردر دام پلیس / دستگیری سارقان منزل

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دهم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین-زنجان، یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی انجام شده از خودرو، از یک مسافر ۱۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه خود جاسازی کرده بود کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی دیگر در بازرسی از یک دستگاه در بازرسی از وسایل همراه یک مسافر ۴ کیلو و ۳۰ گرم تریاک و شیره تریاک کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

دستگیری سارقان منزل

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبیک، ماموران کلانتری ۱۱ با تشکیل کارگروه ویژه، شناسایی دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسنوند افزود: ماموران انتظامی با بررسی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ۲ سارق حرفه‌ای را در شهر آبیک شناسایی کردند.

او اضافه کرد: ماموران کلانتری با انجام مراقبت‌های نا محسوس، متهمان را در حال تردد با خودرو مزدا در محدوده جاده قدیم آبیک -قزوین در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراق سارقان به ۳ فقره سرقت منزل در بازجوئی فنی ماموران، تصریح کرد:با هماهنگی قضایی و پس از ورود به مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از قبیل؛ موتور سیکلت، لب تاب، پکیج، پمپ آب و.. کشف کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه ارزش تقریبی اموال کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدردر قزوین

سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرحین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین -رشت به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شدند و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودرو ۲ کیلوگرم شیشه و ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین کشف و ۲ متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان بیان داشت: خودرو مورد نظر توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار