دستگیری میلیارد نروژی به اتهام قتل همسرش

پلیس نروژ از بازداشت میلیارد نروژی به اتهام قتل همسرش در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پلیس نروژ دیروز در اقدامی حیرت‌انگیز میلیارد معروف نروژی با نام «تام هاگن» را باز داشت کرد. این فرد مدت‌ها اعلام می کرد همسرش، آن-الیزابت هاگن، ربوده شده‌است.

اما پلیس نروژ بر این باور است پرونده آن-الیزابت، که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ ناپدید شد، آدم‌ربایی نبوده و او با نقشه‌ای از پیش تعیین شده به دست همسرِ خود به قتل رسیده است.

یکی از پلیس‌ها به خبرنگاران گفته این بازداشت با تحقیقات گسترده در این چند سال و شواهدی که روزبه‌روز به آن افزوده می‌شد، انجام گرفته‌است.

آن-الیزابت ۶۸ ساله که ۵۱ سال با هاگن، ۷۰ ساله زندگی کرده بود دو سال پیش در حوالی منزلشان ناپدید شد.

در بازرسی پلیس از منزل آنها، یادداشتی با باج‌خواهی به مبلغ ۹ میلیون یورو کشف شد. با بررسی تلفن خانم هاگن و کشف تماس‌های مشکوک از طرف گروهی از آدم‌ربایان، در ابتدا پلیس بر این باور بود که وی قربانی آدم‌ربایی شده است. اما بعد از مدتی با بررسی مجدد پلیس اعلام کرد این پرونده قتلی است که عمد آدم‌ربایی جلوه داده شده است.

تام هاگن با ثروتی که از کارخانه لوازم برقی و ملک و املاک بدست آورده، در لیست ثروتمندان نروژ قرار دارد.

گفته می‌شود در قرار داد ناعادلانه ازدواج آنها، که اگر به دادگاه ارائه می‌شد آن را بی‌ارزش می‌خواند، قید شده در صورت طلاق آنها، تمام ثروت تام هاگن، که از طریق کار، ارث و میراث و سرمایه‌گذاری بدست آورد، به همسر او تعلق می‌گیرد. ثروت تام هاگن ۱۹۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار