عربشاهی: کمیته استیناف در پرونده پرسپولیس - سپاهان حق را به حقدار داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمیته استیناف با صدور رای پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان حق را به حقدار داد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه کمیته استیناف نتیجه ۳ بر صفر دیدار سپاهان و پرسپولیس به سود سرخ‌ها را تایید کرد، اظهار کرد: سپاهانی‌ها فرافکنی می‌کنند. آن‌ها به دلیل غیبت ۳ - ۴ بازیکن اصلی خود نمی‌خواستند برابر پرسپولیس بازی کنند و در نهایت کار خود را هم کردند و در زمین مسابقه حاضر نشدند. باشگاه سپاهان بعد از اینکه کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد به کمیته استیناف شکایت کرد. این کمیته هم رای صریح و قاطعی صادر کرد. به هر حال صدور رای به نفع پرسپولیس در این پرونده حق این تیم بود و رای عادلانه‌ای صادر شد.

پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ نوزدهم است

عربشاهی درباره بیانیه باشگاه سپاهان علیه  دادرس عضو کمیته استیناف بیان کرد: من دادرس را ۴۰ سال می‌شناسم. او فرد خوبی است و زیر بار این مسائل نمی‌رود. کمیته استیناف حق را به حقدار داد و پرسپولیس را برنده بازی با سپاهان اعلام کرد. تیم پرسپولیس شرایط روحی و روانی اش نسبت به سپاهان بهتر بود و اگر بازی برگزار می‌شد پرسپولیس می‌توانست با گل‌های زیادی پیروز شود. در حال حاضر مصدومان سپاهان بهبود یافته اند به همین علت سپاهانی‌ها دوست دارند بازی با پرسپولیس برگزار شود. متاسفم که فوتبال پاک زیر سئوال برده می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ارزیابی اش از لغو یا ادامه بازی‌ها اظهار کرد: ۹ بازی باقی مانده است. بازی‌ها باید برگزار تا تکلیف تیم‌ها مشخص شود. اگر سازمان لیگ قصد برگزاری بازی‌ها را دارد بهتر است ۲ بازی را بدون تماشاگر برگزار کند و بعد از اینکه تیم‌ها به شرایط آرمانی رسیدند مسابقات را با حضور هواداران برگزار کند. اگر مسئولان فوتبال تصمیم به لغو لیگ نوزدهم دارند صدرنشین نیم فصل را به عنوان قهرمان معرفی کنند. به نظرم پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ نوزدهم دارد.

عربشاهی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: رسول پناه سرپرست پرسپولیس در جلسه با پیشکسوتان اعلام کرد که با رایزنی‌های صورت گرفته حدود ۶۵۰ هزار دلار پولی که از فیفا طلبکار بودند را دریافت کرده و بخشی از بدهی‌های خارجی از جمله پول کالدرون را تسویه کرده اند. رسول پناه به خوبی کار‌ها را مدیریت می‌کند تا مشکلات برطرف شود. متاسفانه عرب مدیرعامل سابق پرسپولیس بدون پشتوانه مالی قرارداد سنگین با بازیکنان بسته بود و بدهی‌های زیادی به جا گذاشت. طاهری هم به پرسپولیس لطمه زیادی زد و پنجره نقل و انتقالاتی تیم در زمان مدیریت او بسته شد. به هر حال پرسپولیس نیاز به مدیران دلسوز دارد. گرشاسبی و رویانیان مدیران موفقی بودند.

سهام پرسپولیس را به شرکت پیشکسوتان و هواداران بدهند

پیشکسوت پرسپولیس درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم ۵۱ درصد سهام را به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و ۴۹ درصد سهام را به هواداران بدهند. باشگاه پرسپولیس را نمی‌توانند به فرد یا شخص واگذار کنند. با توجه به اینکه شرکت پیشکسوتان در بورس است بهتر است پرسپولیس را به این شرکت بدهند. پرسپولیس مال هواداران و پیشکسوتان است و باید این باشگاه در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

او درباره اختلاف قلعه نویی و پیروانی بیان کرد: افشین پیروانی بازیکن تیم ملی بوده و اکنون هم سرپرست پرسپولیس است. از آن طرف هم قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان است و اختلاف این ۲ نفر قشنگ نیست و باید حرمت یکدیگر را حفظ کنند.

عربشاهی درباره اظهارات زنوزی مالک باشگاه تراکتور مبنی بر فساد سیستماتیک در پرونده‌های حقوقی خارجی‌های فوتبال ایران گفت: فساد در دوران مدیران قبلی پرسپولیس بود و آن‌ها بدهی‌های زیادی به جا گذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگراین مسئله برعکس بود.بازهم این شکلی حرف مزدید.لنگیهای نامرد.
آخرین اخبار