یکهزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در باشت توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: تاکنون یکهزار بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سیدعلی رضازاده فرمانده سپاه ناحیه باشت در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی گفت: بسته‌های مواد غذایی و اقلام بهداشتی با مشارکت خیران در پاسخ به ندای رهبر انقلاب اسلامی در راستای کمک‌های مومنانه جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

او افزود : ۳۴۰بسته معیشتی دیگر برای توزیع در بین نیازمندان آماده و در حال توزیع بین نیازمندان است.

رضا زاده تأکید کرد: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت سفید و قرمز، رب گوجه، روغن، ماکارونی، مواد شوینده و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی اهدایی سه میلیون ریال برآورد می‌شود.

او اظهار داشت: راه اندازی کارگاه تولید ماسک از دیگر تلاش‌ها برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر زندگی مردم این شهرستان است.

رضازاده از تولید و توزیع رایگان ۲۵ هزار ماسک در این کارگاه خبر داد.

فرماندار باشت نیز در این آئین با اشاره به اثرات انتشار ویروس کرونا بر معیشت مردم گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه راهکار خوبی برای کمک به معیشت افراد آسیب دیده از ویروس کروناست.

سید مسعود حسینی از تلاش‌های شبانه روزی اعضای قرارگاه رزمایش کمک‌های مومنانه در باشت برای توزیع و جمع آوری بسته‌های حمایتی قدردانی کرد.

او بیان کرد: در این طرح خیران و مسئولان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا از آلام اقشار آسیب دیده از این بیماری بکاهند.

امام جمعه باشت نیز گفت: برای شناسایی بهتر نیازمندان مجموع شهرستان به سه بخش متشکل از شهر‌های باشت، بوستان و روستا‌ها تقسیم شده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی افزود: برای شناسایی بهتر افراد نیازمند شهر باشت به هفت محله تقسیم شده است و افراد نیازمند با مشارکت مساجد در لیست‌هایی مشخص شده است.

او بیان کرد:بسته‌های معیشتی جمع آوری شده به افرادی که بر اثر ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند توزیع می‌شود.

عبودی افزود: اولویت اهدای این بسته‌ها خانوار‌هایی است که زیر پوشش نهاد‌های حمایتی نبوده و از هیچ ارگانی نیز حقوق دریافت نمی‌کنند.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۴۰بسته معیشتی در حال توزیع است افزود:با مشارکت خیران در مراحل بعدی بسته‌های بیشتری جمع آوری و توزیع خواهد شد.

عبودی از شهروندان نیازمندی که در لیست‌های دریافت بسته‌های معیشتی نیستند خواست به قرارگاه رزمایش کمک‌های مومنانه مراجعه کنند.

تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۸۷۷ نفر از هموطنان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار