امیر شفقت رودسری:

مجتمع شهید نامجو در آینده نیروی دریایی موثر است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا گفت: مجتمع آموزشی شهید نامجو محل تربیت جوانانی است که در آینده گام‌های موثری را در نیروی دریایی ارتش بردارند.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در بازدید از مجتمع آموزشی شهید نامجوی رشت با اشاره به اینکه نیروی دریایی در راستای ارتقاء توان رزمی و بصیرت کارکنان پایور و وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: مجتمع آموزشی شهید نامجوی محل تربیت و پرورش جوانانی است که در آینده بتوانند در راستای رشد و تعالی نیروی دریایی ارتش گام‌های موثری بردارند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با ابراز رضایت از پذیرش، اسکان و آموزش‌های در حال برگزاری دانشجویان وظیفه، گفت: به منظور نیل به اهداف طرح‌های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با موضوعیت ارتقاء معنویت، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان، این مرکز آموزشی با استفاده از توان و مهارت‌های متخصصین مختلف فرهنگی، عقیدتی و مشاوره‌ای، شاهد پیشرفت دانش، مهارت و معنویت در بین دانش‌پژوهان شده است.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری همچنین از بخش‌های مختلف اماکن زیستی، بهداشتی، رفاهی و آموزشی کارکنان وظیفه در مجتمع آموزشی شهید نامجوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، مجتمع آموزشی شهید نامجوی در ۱۶ کیلومتری شهرستان رشت قرار دارد و از یگان‌های زیر مجموعه فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا است که در کنار آموزش دانشجویان وظیفه سطوح ۱، ۲ و ۳ در دوره رزم مقدماتی، به آموزش دانش پژوهان رسته‌های توپخانه و ملوان، ترابری و غواصی در دوره‌های تخصصی اولیه، تخصصی ثانویه و سرپرستی می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار