برگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه

رزمایش کمک مومنانه از سوی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار محمد شریف شیرعلی معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: پیرو امر مقام معظم رهبری در ماه شعبان برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) نیز کارکنان و خیرین اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح شهرستان بندرماهشهر کردند.

او افزود: در این رزمایش تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی اقلام غذایی، هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال تهیه و تامین شد، مجموع بسته‌های تهیه شده به ارزش یک میلیارد ریال، امروز با رمز مبارک یا صاحب الزمان از سوی پاسداران و مسئولان در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در نتیجه شیوع بیماری کرونا توزیع می‌شود.

 رزمایشی برای رفع نیاز محرومان

حجت السلام سید عبدالرضا هاشمیمسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در منطقه سوم دریایی سپاه گفت: رزمایش کمک مومنانه، رزمایش بسیار بزرگی است که بدون شک برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان در طول امسال و سال‌های آینده تداوم خواهد داشت، البته که وجود نیازمند و محروم در جامعه خوشایند نیست، اما برای محرومیت زدایی و رسیدگی به نیاز‌های محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 او ادامه داد: در منطقه سوم دریایی، قرارگاه جهاد سازندگی محرومیت زدایی نیز وجود دارد که کار تعمیر، بازسازی و ساخت سکونت‌گاه‌های محرومان را برعهده دارد و افراد داوطلب بسیاری در این حوزه مشغول هستند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: ما همیشه در تمامی رخداد‌ها و بحران‌ها، کمک‌ها و تلاش‌های نیرو‌های ارزشی و جهادی را شاهد بودیم، در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا نیز فرزندان انقلاب در منطقه سوم ندسا همچنان پای کار هستند و کمک‌های خود را به مردم شریف شهرستان ادامه خواهند داد، این مسئله لطف خداوند است که شامل حال مومنان می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.