لزوم برخورد با تخلفات حوزه آرد و نان در لرستان

معاون هماهنگی استانداری لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌ها باید مشکلات حوزه آرد و نان برطرف و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد تا جلوی تخلفات گرفته شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون هماهنگی استانداری لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌ها باید مشکلات حوزه آرد و نان برطرف و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد تا جلوی تخلفات گرفته شود.

اسد عبداللهی در کارگروه آرد و نان استان بر ضرورت برخورد با تخلفات در حوزه آرد و نان در لرستان تأکید کرد و اظهار داشت: همکاری دستگاه‌ها برای رفع مشکلات در این حوزه ضروری است.

او  بر ضرورت توقف و برخورد جدی با متخلفان در حوزه آرد و نان، افزود: نظارت‌های لازم برای رعایت نکات بهداشتی در نانوایی‌ها صورت گیرد.

او اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز تخلفات باید در زمینه تهیه و توزیع نان، گران فروشی، کم فروشی و کیفیت نان نظارت بیشتری انجام شود.

عبداللهی در ادامه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت معیشتی خانواده‌های آسیب دیده اشاره کرد و گفت: با توجه به این وضعیت و همزمان با ماه مبارک رمضان، باید موضوع افزایش قیمت نان در آینده با طرح و بررسی کارشناسی شده انجام شود.

او با تأکید بر اضرورت رعایت استاندارد‌های حوزه آرد و نان استان گفت: نظارت دقیق بر توزیع آرد مورد نیاز و سهمیه‌ای دریافت کنندگان روستایی و عشایری ضروری است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.