توزیع بیش از ۴ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان بروجرد

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: با شیوع کرونا تاکنون ۴۸۰۰ بسته مواد غذایی طی دو ماه گذشته در بین نیازمندان توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، غلامرضا شجاعی معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: با شیوع کرونا تاکنون ۴۸۰۰ بسته مواد غذایی طی دو ماه گذشته در بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ غلامرضا شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهارداشت: از ابتدای اسفند و با شیوع کرونا پنج هزار خانواده نیازمند و اقشار و کسبه‌ای که در پی کرونا آسیب دیده اند در شهرستان بروجرد شناسایی شدند.

او افزود: در اسفند ماه سه هزار و۶۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: با شیوع کرونا و برای کمک به اقشار آسیب پذیر رزمایش کمک مومنانه آغاز شد و در نخستین روز ماه رمضان هزارو۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

شجاعی بیان کرد: تلاش داریم تا در نیمه ماه رمضان و در شب ولادت امام حسن (ع) بسته‌هایی از مواد غذایی تهیه و توزیع شود.

او عنوان کرد: همچنین کسبه‌هایی که به دلیل کرونا دچارمشکل شده اند در قالب وجه نقد حمایت شدند.

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ساماندهی کمک‌ها گفت: برای گسترش خدمات و کمک به اقشار نیازمند باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و کمک‌ها به صورت ساماندهی شده توزیع شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.