رئیس پلیس راه شمال فارس از لغزندگی جاده های استان فارس خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده های استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های فارس باز و تردد به صورت روان و عادی در جریان است.

او تصریح کرد: با توجه به لغزندگی، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند.

عبدالهاشم دهقانی اضافه کرد: شهروندان، قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه همچون برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس ادامه داد: همچنین شهروندان به هشدار‌ها و توصیه‌های ماموران پلیس راه و عوامل راهداری مستقر در جاده‌ها و محور‌ها توجه کنند.

همچنین احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۲ دهم درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد است.

او تصریح کرد: اوج تردد بین ساعت ۸ تا ۹ در محور مرودشت-شیراز و کمترین تردد در محور لامرد-لار بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ صورت گرفته که به هموطنان توصیه می شود به علت شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.