حیدری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم نباید قانون‌گذاری صحیح را فراموش کند

نماینده منتخب قصرشیرین گفت: یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم اصلاح قوانین متعدد درباره اصل ۴۴ است، البته مجلس آینده نباید قانون‌گذاری صحیح را فراموش کند.

مجلس یازدهم نباید قانون گذاری صحیح را فراموش کند.شهریار حیدری، نماینده منتخب مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شفافیت آرای نمایندگان مجلس به دو صورت پنهان و آشکار انجام می‌شود؛ آنچه ضرورت دارد این است که آرا باید شفاف باشد.

او با بیان اینکه شفافیت آرا مزایا و معایبی دارد، گفت: آشکار شدن ماهیت و کارکرد نماینده در مجلس از مزیت‌ها و همچنین لابی‌گری برای ریاست مجلس و کمیسیون‌ها هم یکی از معایب این طرح است.

نماینده منتخب مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم تصریح کرد: البته در زمان انتخابات و هیئت رئیسه آرا باید پنهان و در زمان قانون‌گذاری باید آشکار باشد.


بیشتر بخوانید: رفع بخش عمده مشکلات تولید بر عهده مجلس یازدهم است


حیدری بیان کرد: یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم اصلاح قوانین متعدد درباره اصل ۴۴، وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور است، زیرا مردم در حال حاضر درگیر مسائل اقتصادی و معیشت خود هستند.

نماینده منتخب مردم قصر شیرین در مجلس یازدهم در پایان گفت: امسال که سال «جهش تولید» است باید جدی گرفته شود، زیرا کشور ما ظرفیت کافی و مناسبی برای تحقق این شعار را دارد، البته مجلس یازدهم نباید قانون‌گذاری صحیح را فراموش کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار