بخشش اجاره بهای ۲۲ باب مهدکودک توسط مالکان

۲۲ باب مهدکودک توسط مالکان خراسان جنوبی از بخشش اجاره‌بها توسط مالکان بهره شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عرب‌نژاد مدیر کل بهزیستی استان گفت: این تعداد مهدکودک تاکنون از بخشش اجاره بها توسط مالکان به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بهره‌مند شده‌اند.

او با اشاره به فعالیت ۲۸۳ مهدکودک شهری و روستایی زیرنظر بهزیستی استان، افزود: از این تعداد ۱۳۱ باب روستامهد و ۱۵۲ باب مهدکودک شهری هستند.

عرب نژاد با بیان اینکه ۸۰ درصد روستا مهد‌ها و ۹۲ درصد مهدکودک‌های شهری مستأجر هستند، گفت: از چهارم اسفند پارسال به دنبال شیوع بیماری کرونا تعداد قابل توجهی از مهد‌های کودک به دلیل تعطیلی با مشکل پرداخت اجاره بها مواجه شدند.

 مدیر کل بهزیستی استان  از راه‌اندازی پویش همدلی به‌منظور بخشش اجاره مهد‌های کودک استان در تعطیلات ناشی از کرونا در کشور و استان خبر داد و افزود: این پویش با توجه به هزینه سنگین مهد‌های کودک به‌خصوص موضوع اجاره‌بهای ساختمان مهدها، حقوق پرسنل و کاهش شدید درآمد و خطر تعطیلی آن‌ها راه‌اندازی شد.

او گفت: بهزیستی با حمایت از این پویش (بخشش اجاره‌بهای مهد‌های کودک در روز‌های تعطیلی ناشی از کرونا) با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح سپاس از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

عرب نژاد اعلام کرد: نبود توان پرداخت اجاره‌بها توسط مهد‌های کودک می‌تواند منجر به تعطیلی کامل آن‌ها شود و خیران و اقشار مختلف مردم نیز در این شرایط حساس می‌توانند مهد‌های کودک را یاری کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.