قدوس: سقوط آمیان به دسته پایین‌تر ناعادلانه بود/ ۴ ماه محرومیتم را به فال نیک گرفتم

مهاجم ایرانی تیم آمیان فرانسه بابت تعطیلی لیگ فوتبال این کشور ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, سامان قدوس مهاجم ایرانی  تیم فوتبال آمیان فرانسه بابت تعطیلی لیگ فوتبال این کشور در گفت‌وگو با Fotbollskanalen در مورد محرومیت ۴ ماهه اش از فوتبال بیان کرد:  همیشه سعی کردم آدم مثبت اندیشی باشم و این اتفاق را به فال نیک گرفتم. بعد از محرومیت از سوی فیفا  فکر می کردم که ۴ ماه زمان کافی برای آمادگی پیش‌فصل در اختیار دارم و در اندیشه آن بودم تا همه ضعف‌هایم را از بین ببرم. اما تماشای فوتبال برای من سخت بود، چون هیچ تاثیری نمی‌توانستم در آن داشته باشم.

قدوس در ادامه گفت: زمان حضور در تمرین‌های گروهی با وجود محرومیت  احساس خیلی خوبی داشتم که قبلا هرگز تجربه نکرده بودم. احساس قدرت، سرعت، تکنیک  داشتم و بسیار تشنه گلزنی بودم. اما یک ماه پیش از پایان محرومیت ۴ ماهه ام مصدوم شدم. این اتفاق باعث شد از فوتبال برای مدتی دور باشم. پس از پایان محرومیت ۴ ماهه ام هم هرگز فکر نمی‌کردم با این اتفاقات غیبتم تا این حد طولانی شود. هر روز از پزشک تیم می‌پردسیدم پس کی می‌توانم بازی کنم و او همه جیز را به آزمایشات حواله می‌داد.

بازیکن ایرانی تیم آمیان در پاسخ به این سوال که شرایط تیمش را پس از سقوط به دسته دوم فوتبال فرانسه به دلیل تعطیلی لوشامپیونه چطور می‌بیند عنوان کرد:  سوال بسیار سختی است و نمی‌دانم چه چیزی پیش می‌آید. سقوط تیم آمیان به دسته پایین‌تر ناعادلانه بود. مسئولان فوتبال با عجله لیگ را به تعویق انداختند. هنوز ۱۰ بازی را پیش‌رو داشتیم و صبر بیشتر می‌شد بازی‌ها ادامه پیدا کند.

او درباره بازگشت به فوتبال و گلزنی برابر مارسی اظهار کرد:  بعد از گلزنی من در دقایق پایانی بازی که همه چیز را از دست داده بودیم، شرایط به نفع ما تغییر کرد. این احساس فوق العاده بود و نمی‌دانستم چه عکس العملی باید از خودم نشان بدهم.


بیشتر بخوانید: پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد/ یاران قدوس به لیگ دسته ۲ سقوط کردند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار