لژیونر دوچرخه سواری:

امکانات دوچرخه سواری اروپا با ایران قابل مقایسه نیست

یزدانی گفت: امکاناتی که رکابزنان اروپایی در اختیار دارند با امکانات دوچرخه سواران ایرانی اصلا قابل مقایسه نیست.

سمیه یزدانی ملی پوش و لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات  دوچرخه سواری در اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. در مسابقاتی که در اروپا برگزار شد توانستم سطح  فنی خودم را با بهترین رکابزنان دنیا از جمله قهرمان المپیک ریو و قهرمان کشور‌های اروپایی محک بزنم. ادامه‌ی حضور من در اروپا کمک بزرگی به پیشرفت دوچرخه سواری من می‌کند.

او گفت:  امکانات دوچرخه سواری در اروپا اصلا قابل مقایسه با ایران نیست. ۲ ماه در اسپانیا حضور داشتم که در این مدت در ۲ مسابقه‌ی بین المللی با سطح بسیار بالا  شرکت کردم. ۵ مسابقه‌ی دیگر به دلیل  شیوع ویروس کرونا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. در بین نفرات تیم بهترین عملکرد را داشتم. مدیر تیم به من گفت که رکابزن بسیار قوی هستم و اگر در کشور اسپانیا بودیم جزو ۵ نفر اول اسپانیا قرار می‌گرفتم.

یزدانی اظهار کرد: در مدت زمانی که در اسپانیا قرنطینه بودم تمریناتم را در منزل دنبال می‌کردم. مهلت روادید من برای اسپانیا تا آخر اسفند ماه سال گذشته بود، اما به دلیل شرایط بد ویروس کرونا تصمیم گرفتم با تمدید کردن روادید در اسپانیا بمانم.  متاسفانه در همان زمان کرونا در اسپانیا رشد تصاعدی پیدا کرد و مردم به قرنطینه کامل رفتند.

ملی پوش دوچرخه سوارس کشورمان عنوان کرد: من ١٣ فروردین از اسپانیا به تهران برگشتم چرا که شرایط اسپانیا به دلیل بیماری کرونا بسیار بد بود و هر روز نسبت به روز قبل بدتر می‌شد. کل کشور اسپانیا در قرنطینه‌ی کامل  و من هم به مدت ۲ هفته در قرنطینه کامل بودم و اجازه نداشتم تمریناتم را در بیرون از خانه انجام بدهم.

او در پایان بیان کرد: دوچرخه سواران به دلیل هزینه‌های سنگین این ورزش و نداشتن درآمد از این رشته بسیار تحت فشار هستند.


بیشتر بخوانید:  مرگ در چند قدمی رکابزنان استقامت/ جاده‌هایی مرگبار برای دوچرخه سواران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار