رهبر انقلاب:

هرکس به فکرآینده‌ی بچه‌های خوداست، کالای ایرانی مصرف کند

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به مناسبت روز کارگر بخشی از بیانات ایشان درباره کالای ایرانی را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله اول ماه مه میلادی به این دلیل که در چنین روزی طبقه کارگر در اعتراض به ساعات کاری خود اولین تظاهرات را راه اندازی کردند و خواستار ۸ ساعت کار به جای ۱۴ ساعت کار شدند، به عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است. پس از ۴ روز اعتراض کارگران به ساعات کاری خود و اعتصاب آن‌ها در سال ۱۸۸۶، پلیس آمریکا برای توقف این روند وارد عمل شد که شماری از کارگران در این جریان جان باختند.

صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، به مناسبت روز کارگر با بازنشر بخشی از بیانات ایشان درباره کالای ایرانی، این روز را یادآوری کرد.

بر اساس این پست رهبر انقلاب عنوان کردند که هرکس به ایران علاقه داشته و به فکر آینده فرزندان خود است باید متعصبانه از کالا‌هایی که تولید ایران است استفاده کند.

ایشان استفاده از کالای خارجی که مشابه ایرانی دارند توسط مردم ایران را به مثابه تقویت بنگاه‌ها و تولید خارجی و ضربه محکمی به تولید داخل دانستند.


بیشتر بخوانید: یادآوری نکاتی مهم درباره مواسات و همدلی


در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" هرکس به فکرآینده‌ی بچه‌های خوداست، کالای ایرانی مصرف کند.
رهبر انقلاب: آن چیز‌هایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّبِ تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند.
این را من فقط برای یک عدّه‌ی خاص نمیگویم؛ من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده‌ی کشور علاقه‌مند است، به فکر بچّه‌های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند.
شما مصنوعات خارجی را که مصرف میکنید، در واقع کمک میکنید به اینکه حجم آن بنگاه خارجی، آن کارگر خارجی، آن سرمایه‌دار خارجی، مدام بیشتر بشود و تولید داخلی ضربه بخورد، شکست بخورد.
۹۳/۱۱/۲۹
دوازده اردیبهشت، روز کارگر "

هرکس به فکرآینده‌ی بچه‌های خوداست، کالای ایرانی مصرف کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار