‍ خرید کالای ایرانی تحقق جهش تولید است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: نقش مردم در جهت تحقق شعار سال بسیار مهم و حیاتی بوده به گونه ای که ‍خرید کالای ایرانی یکی از الزامات جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام و المسلمین نظری فرد مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: توجه به شرکت‌های دانش بنیان و توان علمی و مبارزه با قاچاق کالا و همچنین تقویت فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه یکی از الزامات جهش تولید است.

او افزود: نقش مردم در جهت تحقق شعار سال بسیار مهم و حیاتی بوده به گونه‌ای که اگر مردم در جهت رسیدن به آن تلاش نکنند این جهش تولید، شکست می‌خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نظری فرد بیان کرد: توجه مقام معظم رهبری به شعار‌های اقتصادی در سال‌های اخیر با هدف ایجاد نقشه راه و جهت دهی به افکار عمومی و تسهیل قوانین اقتصادی صادر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس اظهار کرد: تحقق شعار جهش تولید الزاماتی دارد که باید به آن توجه کرد که الزامات آن شامل خصوصی‌سازی، بهبود فضای کسب و کار، امنیت اقتصادی، مدیریت اقتصادی، دارایی، نظارت دقیق بر سیستم مالیاتی و اصلاح مافیای گمرکی است.

او ادامه داد: تقویت نگاه توانستن در جامعه و فرهنگ کار کردن یکی دیگر از الزامات تحقق شعار سال است که با داشتن احاطه بر مشکلات اقتصادی و تقویت روحیه جهادی در جامعه بسیاری از مشکلات ما را حل خواهد کرد.

اصلاح شغل یکی از راه های تحقق شعار سال

حجت الاسلام والمسلمین نظری فرد با اشاره به اینکه یکی از راه‌های تحقق شعار سال اصلاح شغل است، تصریح کرد: در کشور از ۴۳ هزار واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی بین ۱۱ تا ۱۲ هزار واحد متوقف شده وجود دارد که تعداد زیادی از آن‌ها با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد و تعدادی با ظرفیت کمتر از ۲۵ درصد کار می‌کنند، که باید به ظرفیت ۱۰۰ درصد برسند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه طبس عنوان کرد: در کشور‌های مختلف دولت‌ها در جهت ایجاد جهش تولید، به تولید کنندگان یارانه می‌پردازند و یا در بخش مالیات جبران می‌کنند تا کالا ارزان‌تر تولید و به دست مشتری برسد و یا به کشور‌های دیگر صادر شود.

او گفت: یکی از انتظارات مردم نگاهشان به اقدامات مجلس آینده است که بتواند با حذف موانع و قوانین معارض با تولید و اجرای دقیق خصوصی سازی و تصویب بسته‌های حمایتی ویژه تولید کنندگان و حمایت از صنایع کوچک و بازنگری قوانین گمرکی و بانکی شرایط را برای جهش تولید اقتصادی فراهم کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.