تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تهیه ۱۵۰۰ بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه» خبر داد و گفت: این کمک‌ها از محل عواید موقوفات قیدار نبی (ع) تهیه شده است.

تهیه ۱۵۰۰ بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به بیانات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند گفت:امسال به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف، پویش کشوری «کمک مؤمنانه» راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه با بسته بودن درب مساجد و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای محرومیت‌زدایی بهره گرفت، افزود: در همین راستا رزمایش ضیافت همدلی از طریق مراکز افق امامزادگان در حال اجراست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت انفاق در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه» در اوقاف راه‌اندازی شده و در قالب آن با بهره‌گیری از عواید موقوفات و همچنین کمک خیرین به افراد بی‌بضاعت کمک می‌شود.

او در ادامه از تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب طرح ضیافت همدلی خبر داد و گفت: این کمک‌ها از محل عواید موقوفه قیدار نبی (ع) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.