چگونه در دوران کرونا از ورشکستگی نجات پیدا کنیم؟

در این مقاله می خواهیم راهکارهایی به شما ارائه دهیم تا نه تنها در دوران کرونا از ورشکستگی نجات پیدا کنید، بلکه بتوانید به سودآوری مناسبی نیز دست پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مقاله می خواهیم راهکارهایی به شما ارائه دهیم تا نه تنها در دوران کرونا از ورشکستگی نجات پیدا کنید، بلکه بتوانید به سودآوری مناسبی نیز دست پیدا کنید.

این روزها با شیوع ویروس کرونا و الزام قرنطینه خانگی ، برخی از شرکتها و صاحبان مشاغل ناگزیر دست به تعدیل نیرو زده و مجبور به اخراج ناخواسته کارمندان و کارگران خود شده اند. البته در این میان کسانی هستند که از این اوضاع نابسامان استفاده بهینه کرده و با تغییر کاربری خط تولید خود به درآمدهای خوبی نیز رسیده اند.

با توجه به نیاز شدید مردم جهان به تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی کننده ، برخی از شرکت های دانش بنیان به فکر راه اندازی خط تولید تجهیزاتی مانند ماسک ، ژل ضدعفونی کننده دست و ماده ضدعفونی کننده سطوح افتاده اند. به این ترتیب علاوه بر اینکه توانستند خود را از خطر ورشکستگی نجات دهند، مجبور به اخراج و تعدیل نیرو هم نشده اند. از طرف دیگر، در این اوضاع بد اقتصادی که درصد زیادی از شرکتها در شرف ورشکستگی هستند، به درآمد و سود مناسبی هم دست یافته اند.

بسیاری از شرکت های دانش بنیان در ایران نیز مجوز تغییر کاربری برای تولید این تجهیزات گرفتند. بنابراین اگر شما هم صاحب یک شرکت دانش بنیان هستید می توانید خود را از این مهلکه نجات دهید. علاوه بر این با تولید تجهیزات مورد نیاز توانسته اید به مردم ایران هم خدمت رسانی کنید.

چگونه در دوران کرونا از ورشکستگی نجات پیدا کنیم؟

چگونه برند محصول جدید خود را ثبت کنیم؟

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که باید برای ثبت برند محصول خود اقدام کنید. زیرا از یک طرف برای جلوگیری از تقلب و سوء استفاده کلاهبرداران لازم است تا برند را ثبت کنید. از طرف دیگر ، چون کالاهایی تولید می کنید که مستقیما با انسان سروکار دارد مانند ژل ضدعفونی و ماسک بهداشتی ، لذا برای تسهیل نظارت در ساخت این کالاها نصب و ثبت علامت صنعتی بر روی تمام اجناس پزشکی و بهداشتی الزامی است.

لازم به ذکر است که برای ثبت برند خود باید بررسی کنید که محصول مورد نظر شما در کدام طبقه از طبقات برند قرار گرفته است. در صورتی که محصول شما ماسک، ژل ضدعفونی و ... است ، باید برند خود را در طبقه ۱۰ یعنی طبقه برند محصولات پزشکی ثبت نمایید.

پس به این ترتیب با ثبت برند خود توانستید دست کلاهبرداران را از سوءاستفاده از کالاهای ساخت شرکت خود کوتاه کنید.

برای تغییر کاربری خط تولید شرکت خود چه کنیم؟

تغییر کاربری خط تولید منجر به تغییر موضوع فعالیت شرکت می گردد. موضوع فعالیت شرکت ، موضوعی است که شرکت در هنگام تاسیس خود بر اساس آن راه اندازی شده است. به عبارت دیگر، شرکت مشخص می کند که برای هدف خاصی که در قالب موضوع فعالیت تعیین کرده تشکیل می شود.

در صورتی که بنا به هر دلیلی بخواهید موضوع فعالیت خود را تغییر دهید ، بایستی آن را در سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت برسانید. در صورتی که بخواهید خط تولید خود را موقتا تغییر دهید، می توانید با « الحاق به موضوع » موضوع فعالیت جدیدی را در قالب تغییرات شرکت خود به ثبت برسانید.

چگونه در دوران کرونا از ورشکستگی نجات پیدا کنیم؟

ممکن است برخی از خوانندگان این مطلب با خود بگویند که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال کاهش است و دیگر برای تغییر کاربری دیر شده است. اما با توجه به نظر کارشناسان و دانشمندان، پیک دوم کرونا در فصل پاییز اتفاق خواهد افتاد. بنابراین باید همچنان به تولید محصولات بهداشتی مورد تقاضای مردم و جامعه پزشکی مشغول بود. امید است تا با همکاری همه جانبه مردم بتوانیم بر این ویروس غلبه کرده و کرونا را شکست دهیم.

در صورتی که نمی دانید چگونه تغییرات شرکت و برند خود را ثبت کنید تا مورد تایید کارشناسان اداره ثبت شرکتها باشد ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره های ۰۲۱-۴۵۵۱۸ و ۰۹۱۲۰۲۵۳۳۹۰ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی بازرگان می توانند ثبت شرکت ، ثبت برند و تغییرات شرکت شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار