کشته شدن یک غیرنظامی سوری به دست نیرو‌های آمریکایی در دیرالزور

خبرگزاری سانا اعلام کرد یک غیرنظامی سوری در نزدیکی یکی از میدان‌ها نفتی در استان دیرالزور هدف گلوله نیرو‌های آمریکایی قرار گرفت و جان باخت.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های دولتی سوریه با استناد به منابع غیرنظامی محلی گزارش دادند، سربازان آمریکایی یک غیرنظامی سوری را که سوار بر خودرو در استان دیرالزور بود، هدف اصابت گلوله قرار دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا گزارش داد این خودرو در نزدیکی میدان نفتی کونووکو از جاده خارج شد و همین موضوع باعث شد تا از سوی سربازان آمریکایی هدف شلیک گلوله قرار گیرد.

خبرگزاری سانا اخیرا نیز به نقل از منابع محلی در دیرالزور سوریه اعلام کرد چند سرباز از نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در حومه شرقی استان دیرالزور هدف حمله قرار گرفتند و پس از آن، سرنوشت آن‌ها مشخص نیست.

این منابع به خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه گفتند تعدادی افراد ناشناس به یک عدد خودروی هامر که سربازان آمریکایی بر آن سوار بودند و در حال رفتن از میدان نفتی العمر به میدان نفتی التنک بودند، یورش بردند و در پی آن، خودرو بطور کامل تخریب و آتش زده شد. در پی این حادثه، اثری از سربازان آمریکایی داخل آن نیست و سرنوشت آن‌ها تا کنون نامشخص است.

نظامیان آمریکا به همراه نیرو‌های دموکراتیک سوریه کنترل بخش‌های از شمال شرقی این کشور را به عهده دارند. نظامیان آمریکا بیشتر در نزدیکی میادین نفت و گاز در استان‌های حسکه و دیر الزور متمرکز هستند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار