کشف محموله آرد قاچاق در بیجار

فرمانده انتظامی بیجار از ردیابی و کشف محموله ۱۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرمی آرد یارانه ایی قاچاق در آخرین نقطه حوزه استحفاظی شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ محمدصادق پیروزی گفت: طی گزارشات مردمی در خصوص انبار آرد یارانه ایی در یکی از مناطق شهرستان و بارگیری آن به سمت خارج از بیجار، پلیس امنیت و اطلاعات، نماینده فرماندار، نماینده تعزیرات حکومتی و هوشیاری ماموران پاسگاه انتظامی نجف آباد، این میزان آرد قاچاق کشف و توقیف شد.

او افزود: ۳۹۵ کیسه آرد یارانه‌ای که باید در یکی از حوزه‌های شهرستان توزیع می‌شد، به صورت غیرقانونی و قاچاق، در یک کامیون ۱۰ تن و به سمت شهرستان دیواندره بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی بیجار با اشاره به اینکه راننده کامیون در این خصوص بازداشت شد، اضافه کرد: با توجه به حجم و میزان این محموله، بدون شک افراد زیادی در این خصوص مشارکت دارند و تحقیقات در این خصوص آغاز شده که به محض مشخص شدن ابعاد آن، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

سرهنگ پیروزی تاکید کرد: آرد‌های کشف شده در حال حاضر تحویل تعزیرات حکومتی بیجار است و پرونده این تخلف پس از تکمیل به همراه متهم به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.