مصرف برق در بخش مولد سمنان ۷۱ درصد و بالاتر از میانگین کشور است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: بیش از ۷۱ درصد انرژی مصرفی این استان صرف بخش‌های مولّد می‌شود که بالاتر از میانگین مصرف این بخش در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: ۷۶.۵ درصد مشترکان استان سمنان در تعرفه خانگی، ۵.۹ درصد عمومی، ۱.۷ درصد کشاورزی، ۱.۳ درصد صنعتی، ۱۴ درصد تجاری و بقیه هم مربوط به بخش روشنایی معابر است.

او با بیان این که ترکیب مصرف انرژی استان سمنان تولیدی است، افزود: بالغ بر ۷۱ درصد انرژی برق مصرفی این استان صرف کار تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: برق در استان ۵۲ درصد در بخش صنعت و ۱۹ درصد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود که حدود ۲۲.۷ درصد بیشتر از میزان میانگین مصرف این بخش در کشور است.

سیدمحمد موسوی زاده تصریح کرد: شرکت توزیع برق در قالب یک دستگاه خدمت رسان به عنوان پیشخوان صنعت برق ارائه خدمت می‌کنند و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی خدمات مورد نظر به مردم ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات و جلوگیری از مراجعه حضوری مردم به مراکز خدمت رسانی شرکت توزیع برق در شهرستان‌ها، ۲۲ خدمت در حوزه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی این شرکت قابل دریافت است.

موسوی زاده با اشاره به بهینه سازی و بازسازی حجم وسیعی از شبکه‌های برقدر سال ۹۸، تصریح کرد: ۳۰ رزمایش شناسایی خطوط برق رسانی و تاسیسات توزیع برق عارضه‌دار و فرسوده انجام و بیش از ۲۹۲ کیلومتر از شبکه‌ها بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان داشت: سال گذشته، ۱۶۷ هزار مشترک خانگی استان سمنان الگوی مصرف را رعایت کردند و ۱۲ میلیارد ریال پاداش خوش‌مصرفی به آنان پرداخت شد.

او یادآور شد: اجرای بیش از پنج هزار طرح عمرانی برق رسانی با اعتبار ۸۵۱ میلیارد ریال از دیگر دستاورد‌های شرکت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی در سال گذشته بود.

حدود ۴۰۰ هزار مشـترک برق از خـدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار