خط کشی ۹۰ کیلومتر از جاده‌های مازندران

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۹۰ کیلومترعملیات خط کشی از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های مازندران انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن جهانیان  معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات خط کشی در سطح محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و گفت: به زودی نهضت ایمن سازی جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی استان بااجرای خط کشی شتاب مضاعف می‌گیرد.

او با بیان اینکه خط کشی راه‌ها از به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی است، افزود: این اداره کل عملیات اجرایی خط کشی جاده‌های اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه‌های مازندران را با خرید بیش از ۱۰۰ تن رنگ در دست اجرا دارد که بزودی بعد از مراحل اداری  قابل اجرا است.

جهانیان یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محور‌ها را تعیین محدودیت‌های حرکت برای هریک از کاربران اعلام کرد و گفت: جاده‌های ارتباطی چالوس، مرزن آباد به طول ۱۹ کیلومتر، جاده هراز به طول ۵ کیلومتر، قائمشهر، جویبار به طول ۴ کیلومتر، اوجی آباد، سرخرود به طول ۱۰ کیلومتر، جاده نظامی قائمشهر به طول کیلومتر ۱۵ و نوشهر،  رویان به طول ۳۸ کیلومتر از جمله جاده‌هایی است که عملیات خط کشی در آن‌ها انجام شده است.

معاون راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: این اداره کل بعد از انجام ضربتی عملیات روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی جاده، عملیات اجرای خط کشی را در جاده‌های ارتباطی استان در دستور کار خود قرار داد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.