تشکیل تعاونی های فراگیر در فارس

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی فارس گفت: ۲۹ تعاونی فراگیر با ۷ هزار عضو در استان فارس تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن اسکندری رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی فارس بیان کرد: در حال حاضر ۲۹ تعاونی فراگیر در استان تشکیل و  ۷هزار نفر عضو این تعاونی‌ها شده اند که در مجموع ۶۷ هزار بهره بردار را شامل می‌شوند.
 
او، تصریح کرد: حمایت از طرح‌های احیایی و حفاظتی و خرید بذر برای تولید نهال در پارسال از جمله اقدامات اثر بخش صندوق  عرصه‌های منابع طبیعی فارس بوده است.
 
اسکندری ادامه داد: پارسال ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرار داد با تعاونی‌ها منعقد و به سهامداران اعطا شد که نقش موثری در انجام طرح‌های  منابع طبیعی داشته است.
 
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی فارس افزود: استفاده بهینه از اعتبارات طرح‌های منابع طبیعی و گردش مالی این اعتبارات از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در راستای بهبود روند توسعه این صندوق‌ها انجام داد و این مهم به عنوان یک از اولویت‌های کاری و در راس برنامه‌ها قرار می گیرد.
 
او، اضافه کرد: مجموع سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی فارس در حال حاضر حدود یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است که انتظار می رود با تقویت بنیه مالی صندوق و تزریق ۴۹ درصدی سهم دولت به این صندوق شاهد افزایش سرمایه آن باشیم.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار