خرید گندم و کلزا در ماهشهر از ۶ هزار تن گذشت

رئیس اداره تعاون روستایی ماهشهر گفت: از ابتدای عملیات خرید گندم و کلزا در این شهرستان، بیش از ۶ هزار تن محصول خریداری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید سواری رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ماهشهر گفت: تعاون روستایی این شهرستان با در اختیار داشتن یک مرکز خرید گندم بنام هشچه و یک مرکز خرید کلزا بنام اتحادیه ماهشهر تا ۶ اردیبهشت ماه سال جاری موفق به خرید ۵ هزار و ۷۶۸ تن گندم و ۴۶ تن کلزا از کشاورزان این شهرستان شده است.

او اظهار داشت: طی پارسال موفق به خرید ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن گندم شده بود و امسال علاوه بر خرید گندم که تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد، وارد موضوع خرید محصول کلزا هم شده ایم که در سال گذشته هیچ خرید کلزای از سوی تعاون روستایی ماهشهر صورت نگرفته بود و روند خرید هم تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سواری تصریح کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا در مراکز خرید که این روز‌ها بدلیل خرید گندم و کلزا از تردد بیشتری برخوردار هستند، مرکز خرید گندم علاوه بر سمپاشی هفته‌ای ۳ بار توسط پرسنل مرکز تاکنون ۳ بار توسط شرکت پتروشیمی امیر کبیر سمپاشی گردیده است، همچنین اینکه اقلام بهداشتی از قبیل؛ ماسک، دستکش لاتکس و معمولی، پمپ سمپاشی توسط شرکت پتروشیمی امیر کبیر و آب ژاول، الکل و ژل‌های ضدعفونی به مقدار لازم از سوی خود مرکز خریداری و بین پرسنل توزیع کرده است.

به گفته این مسئول، مرکز خرید کلزای ماهشهر نیز جهت صیانت از پرسنل خود اقدام به ضد عفونی انبار (توسط پدافند زیستی شهرستان) و خرید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به مقدار لازم نموده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.