معلمان قرآن تیپ ۳۷ زرهی تجلیل شدند

همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، طی مراسمی از معلمان تیپ ۳۷ زرهی شیراز که در زمینه تعلیم و تدریس خصوصاً امور قرآنی فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم مراسم تجلیل از معلمان و اساتید تیپ ۳۷ زرهی شیراز در محل این تیپ برگزار شد.

عباس عطاءالهی، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی در این مراسم با گرامیداشت روز معلم و بیان مبارزات، تلاش‌ها و آگاه‌سازی‌های استاد علامه مرتضی مطهری از زحمات و تلاش‌های اساتید تیپ خصوصاً در زمینه تعلیم و تدریس امور قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی نیز با تبریک روز معلم و بیان ارزش و اهمیت کار معلمان گفت: اولین معلم جهان هستی خداوند متعال و دومین معلم انبیا الهی و در رأس آن‌ها حضرت محمد (ص) است که یکی از مهم‌ترین فلسفه بعثت پیامبر اکرم (ص) مسئله تعلیم و تربیت است.

معلمان قرآن تیپ ۳۷ زرهی تجلیل شدند

او افزود: سومین معلم، ائمه معصومین (ع) و از جمله حضرت علی (ع) هستند که پیامبر (ص) در این خصوص فرمود من شهر علم هستم و علی (ع) باب این شهر است، چهارمین معلم، قرآن کریم است که حاوی و دربرگیرنده تمامی علوم است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی در پایان اظهار کرد: وظیفه ما این است که شکر این‌ها را به‌جا آوریم و از این معلمان خوب استفاده کرده و از آن‌ها تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار