اهدا دومین محموله تجهیزات پزشکی توسط خیر مهابادی

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: رامین صدیقی دومین محموله تجهیزات پزشکی را به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: رامین صدیقی خیر مدرسه ساز مهابادی، همزمان با شیوع کرونا در منطقه و شهرستان مهاباد و کمبود تجهیزات بیمارستانی اقدام به خرید تجهیزات پزشکی در دو مرحله به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان و اهداء آن به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد کرد تا در بخش پزشکی و سلامت نیز از تلاشگران عرصه سلامت و شهروندان مبتلا حمایت کند.

او افزود: شرایط سخت معیشتی برای نیازمندان و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هم فرصتی را دست داد تا رامین صدیقی اقدام به تهیه بیش از سه هزار بسته معیشتی کند تا نقشی هم در حمایت از اقشار آسیب پذیر داشته باشد.

بهزاد اظهار داشت: این تجهیزات شامل یک دستگاه ونتیلاتور ثابت، ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتابل، چهار عدد پالس اکسی‌متر، چهار عدد تخت آی سی یو، ۲ دستگاه کولرگازی و یک دستگاه کپی چند منظوره است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: به پاس نیت و کمک‌های خیرخواهانه خیر گمنام مهابادی، از حس نوع دوستی و همیاری وی نهایت تقدیر و سپاس را داریم کمک‌هایی که این خیران ایثارگر انجام می‌دهند باقیات صالحات خود و خانواده عزیز آن‌ها در دیار ابدی خواهد بود.

بهزاد ضمن تشکر از سایر خیرین شهرستان اضافه کرد: از زحمات و تلاش‌های خیرین هیات امنای بازار، هیات امنای بیمارستان موقت، ستاد همیاری شهرستان مهاباد، سازمان نظام پزشکی، نظام پرستاری، اعضای محترم شورای شهر و شهرداری مهاباد و سایر خیرین و شرکت‌ها، تجار، معتمدین، دست اندرکاران و همراهان و همه عزیزانی که در این روز‌های سخت در کنار کادر پزشکی، درمانی، بهداشتی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دریغ نکرده‌اند تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و همبستگی هر چه زودتر بر این بیماری فائق شویم.

رامین صدیقی (خیر گمنام مهابادی) ۳۰ میلیارد ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد که در مرحله اول شامل سه دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، ۲ دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه نوار قلب و ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی بود. این خیر پیشتر نیز در چند نوبت اقدام به تامین و اهدای محموله بهداشتی مورد نیاز این بیمارستان شامل ماسک، دستکش و لباس ایزوله کرده بود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.