خرسندی آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدام آلمان علیه حزب الله لبنان + فیلم

تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط دولت آلمان باعث خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور آلمان فعالیت دفاتر سیاسی حزب الله لبنان در این کشور را ممنوع اعلام کرد. اقدامی که بر اساس مصوبه مجلس این کشور در ۲۸ آذر سال گذشته صورت گرفت و جنبش مقاومت حزب الله لبنان نهادی تروریست خوانده شد.

این در حالی است که جنبش حزب الله جزئی از ساختار حاکمیت در لبنان محسوب می‌شود و برای نمونه در کابینه کنونی دولت این کشور دو وزیر دارد.

پلیس آلمان دفاتر حزب الله را در چهار شهر این کشور تفتیش کرد و مسئولان ایالتی و برخی نمایندگان مجلس و سفرای آمریکا و اسرائیل در برلین از ممنوعیت فعالیت جنبش مقاومت ابراز خوشحالی کردند. ضمن آنکه این محافل سالهاست که برای برگزار نشدن تظاهرات ضد صهیونیستی روز قدس نیز به دولت آلمان فشار وارد می‌کنند.

ناظران سیاسی معتقدند دولت آلمان با ممنوعیت فعالیت حزب الله در تلاش است تا زمینه را برای جلوگیری از برپایی تظاهرات روز قدس فراهم کند. هر چند امسال اعلام شده است که این تظاهرات به خاطر شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: نقش ایران و حزب الله در سوریه به روایت کارشناس الجزیره + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مسلمین سر تا سر جهان اسلام با هر مذهبی که هستید از قرآن کریم و مقدس و نورانی و هدایتگر بشریت که درس نمی آموزید لااقل از زنبورهای عسل اتحاد و همبستگی و جهاد بر علیه دشمنان ظالم و ستمگران تروریست فراعنه نژادپرستان دزدان شکنجه گران قلدران زورگویان کافران رو یاد بگیرید تا آمریکا و همپیمانان آشکار و مخفیش و صهیونیست داعش و دیگر کافران تروریست جهان نتوانند کشورهاتون رو اشغال و غارت و قتل عام و نسل کشی کنند و به نوامیستان تجاوز و کودکانتان را به برده گی و کنیزی ببرند و ازتون باجگیری کنند مسلمانان جهان اسلام از خواب غفلت بیدار شوید که فردای قیامت از شما سوال خواهد شد که چرا با یکدیگر متحد نشدیت بر علیه شیاطین ملعونین جن و انس که دشمنان واقعی شما بودند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار