‍ «کمک مومنانه» اهالی ورزش سیرجان برای خدمت به نیازمندان

طرح «کمک مومنانه» به همت اداره ورزش و جوانان سیرجان و همکاری اهالی ورزش این شهرستان به منظور خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت در حال برگزاریست.

ناصر گل محمدی، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، اداره ورزش و جوانان این شهرستان با همکاری باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی درصدد اجرای فرمان معظمٌ له برآمد.

او افزود: هم اکنون طرح "کمک مؤمنانه" به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر با محوریت باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی آغاز شده است.

 

گل محمدی تصریح کرد: در این شرایط دشوار، عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را تامین می‌کنند، به همین جهت طرح کمک مومنانه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و با همکاری اهالی ورزش سیرجان در حال برگزاری است تا بتوانیم به سهم خود در این روز‌های سخت در کنار نیازمندان باشیم.

او بیان داشت: اداره ورزش و جوانان سیرجان، جلسات متعددی با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها و روسای هیئت‌های ورزشی به منظور شناسایی نیازمندان و توزیع سبد‌های معیشتی در مناطق مورد هدف برگزار کرده و باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی هم همکاری خوبی در این زمینه داشته اند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان هدف از برگزاری این طرح را کمک به اقشار آسیب‌پذیر در ماه مبارک رمضان به واسطه شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: ورزشکاران و علاقه‌مندان به امور خیرخواهانه می‌توانند در این طرح از طریق شماره شبا ir۵۳۰۱۷۰۰۰۰۰۰۱۰۹۵۰۵۴۷۴۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره سیبا ۰۱۰۹۵۰۵۴۷۴۰۰۹ مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار