مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه۱۵ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ادوات شکار در صومعه سرا

علی اصغر آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه‌سرا گفت: با اجرای گشت مشترک مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهر‌های صومعه سرا، بندر انزلی و ماسال و نیروی انتظامی صومعه‌سرا ادوات و تور‌های غیرمجاز صید در رودخانه‌های این شهرستان پاکسازی شد.

اوبا اشاره به اینکه در عملیات مشترک ۲ روزه، ۶۲ عدد ادوات و تور‌های غیرمجاز صید در رودخانه‌های این شهرستان کشف و ضبط شد، افزود: این ادوات شامل، ۲۷ دستگاه شاقول ماهیگیری، ۱۱ دستگاه سالیک، ۱۵ رشته زیرآبی، ۹ رشته تور نامرئی، یک دام صید خرچنگ است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در زمان مهاجرت و تخم ریزی ماهیان، هرگونه صید در رودخانه‌ها ممنوع است، اضافه کرد ماموران حفاظت محیط زیست برای جلوگیری از صید ماهی پایش رودخانه‌ها را همچنان ادامه می‌دهند.

کشف اقلام بهداشتی غیر مجاز

سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: ۲۵ هزار و ۶۳۴ عدد دستکش لاتکس احتکار شده، همچنین ۱۱۰ عدد ماسک و هزار و ۱۷۰ لیتر از مواد ضد عفونی کننده در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اوافزود: این اقلام بهداشتی، در چند روز گذشته کشف و برای توزیع بین مردم در اختیار شبکه بهداشت و درمان آستانه اشرفیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه نماینده جهاد کشاورزی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد٬ ۲ نفر ۱۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و آن را به وسیله فنس فلزی محصور کرده‌اند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: متصرفان ۴۵ و ۶۱ ساله که هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت این اراضی ندارند با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به این که ارزش اراضی تصرف شده از سوی کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: برای مقابله با زمین‌خواری همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.