پرداخت حقوق کارکنان ملی حفاری با کاربست سامانه HRM

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با کاربست سامانه HRM حقوق فروردین کارکنان ارکان ثالث بر مبنای نرخ امسال پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امیر موسوی فخر مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با کاربست سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) برای اولین بار در صنعت نفت افزایش سنواتی حقوق و مزایای این همکاران از ابتدای سال بر مبنای نرخ جدید محاسبه و پرداخت شد.

او افزود: تا پیش از این افزایش سنواتی این دسته از کارکنان طبق روال معمول در خرداد یا تیرماه اعمال می‌گردید که از نظر پرداخت به موقع کسورات تامین اجتماعی، سوابق بیمه و بازنشستگی مشکلاتی به دنبال داشت، به همین از خرداد پارسال این سامانه با همکاری مدیریت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی و مالی شرکت طراحی، برنامه ریزی به طور رسمی وارد چرخه خدمت شد.

موسوی فخر با اشاره به اینکه سامانه HRM در مجموع ارائه خدمات به ۱۰ هزار نفر کارکنان ارکان ثالث را برعهده دارد و از این تعداد ۷۰ درصد ثبت و مشخصات ۳۰ درصد دیگر در این سامانه تاکنون ثبت نشده و پرداختی‌های آنان به شیوه سنتی صورت می‌گیرد، بیان داشت: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و با تعیین یک بازه زمانی پیمانکاران طرف قرارداد و مسئولان بخشی‌هایی که این کارکنان در آنجا شاغل بکار هستند ملزم به انجام مراحل ثبت نام در این سامانه گردیده اند.

مدیر مالی شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با پیگیری‌های مدیرعامل، مدیریت، کارشناسان بخش‌های ذیربط و مساعدت‌های مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفت ایران، ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان از شرکت‌های دریافت کننده خدمات در اواخر سال ۹۸ وصول و این شرکت کل مطالبات کارکنان از جمله نفت کارت‌ها را پرداخت و همچنین بدهی به پیمانکاران، شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات و بخشی از مطالبات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق‌های بازنشستگی را تسویه کرد.

به گفته موسوی فخر، ضمن محاسبه و پرداخت حقوق فروردین ماه کارکنان براساس برنامه، مراحل پرداخت نفت کارت این ماه نیز انجام و بتدریج در روز‌های پیش رو به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.