پیام‌های دریافتی سایت باشگاه خبرنگاران جوان در پانزدهم اردیبهشت؛

از افزایش ۵۰ درصدی عوارضی تهران - قزوین تا گلایه مردم از افزایش نجومی قیمت خودرو

پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

ب

 



افزایش ۵۰ درصی عوارضی تهران قزوین.

عوارضی تهران قزوین ۲۵۰۰۰ ریال بوده که اخیرا ۱۲۰۰۰ ریال جداگانه از حساب ما برداشته میشود ، این مبلغ بابت چی هست ؟ چرا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده . پول زیادی نیست برای یک نفر ولی از یک جمع برداشت میشه سود خوبی به جیب زده میشه . هر جا تقاضا زیاده همون جا افزایش قیمت بدون اضافه شدن کیفیت وجود داره.

 



اقساط معوق بانک

اقساط وام دریافتی با توجه به گقته  دولت محترم که تا اخر اردیبهست اقساط سر رسید گذشته نمی شود و بانکها اجازه ندارند که به ضامنین زنگ بزنند ولی متاسفانه بانکها میگویند دستور کتبی به ما اعلام نکردند و برنامه ای از سوی بانک مرکزی در سیستم ثبت نشده و باید اقساط دیر کرد آن را هم پرداحت کنید و به ضامن هم پیامک دادند لطفا کمک کنید.

 


 

افزایش نجومی قیمت خودرو

افزایش افسار گسیخته قیمت پراید کیلویی تا کی باید ادامه پیدا کنه تا یکی ازین مسئولین صداش در بیاد، همینجوری پیش بره تا ۱ماه دیگه قیمتش از ۱۰۰ میلیون رد میشه، خواهشا پیگیری کنید.

 


 

کلاهبرداری شرکت تلفیق هنر

سلام شرکتی با فعالیت هرمی به نام تلفیق هنر با محصول صنایع دستی اخیر اعلام کرد دفتر آلمان استارت خورد و کلیپی تو صفحات مجازی لیدرهای این شرکت پخش شد و اعلام کردن پخش کنید و الان کلیپ اصلی در یوتیوپ هست و مشخصه که دفتر نمایندگی تلفیق ساختگی هست لطفا رسیدگی کنید.



کارگر

بیمه و حقوق کارگران شهرداری 7 ماه عقب افتاده است. لطفا رسیدگی کنید. 


 

بلاتکلیفی ۱۳ ساله کارخانه سیمان خرم‌آباد

کارخانه سیمان خرم‌آباد بعد از گذشت ۱۳ سال نیمه کاره رها شده و هزاران سهامدار این پروژه که در بلاتکلیفی به سر می‌برند‌ خواستار مشخص شدن وضعیت این کارخانه هستند. خواهش میکنیم اگه میشه پیگیر وضعیت کارخانه و سهامدارانش بشید. چقدر انتظار؟؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۲:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چقدرم زیاد شده قیمت ها در مسکن و خودرو و دلار و طلا بازم ب تورم دوران رئیس جمهور قبل نمیرسه و آقای روحانی و جهانگیری زحمات زیادی کشیدن برای حفظ همین وضع مملکت.. در ضمن همه چیز پول نیست.. بالاخره خانوم ها رفتن ورزشگاه.. بالاخره تونستیم ب بانوان بها بدیم و آزادی بیان بیشتر شد..فیلم های خوبی رفت رو پرده سینما.. کنسرت ها آزادتر شد... این ارزش ها والاتر از مادیاته.. 25 میلیون نفر رآی دادن برای کرامت انسانی.. راه رو ادامه بدید و در دور بعد هم از اصلاحات حمایت کنید ب امید فردای بهتر...من عاشق ایرانم و ایرانی.. خدا بهت برکت بده دکتر روحانی ک ایران رو اباد کردی و اسم ایران رو در دنیا پرآوازه کردی.. مرسی ک هستی..
آخرین اخبار