احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: مرحله اول عملیات اجرایی ساخت هزار و ۲۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زمینی به مساحت ۷ هکتار اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی ،سرپرست فرمانداری سیرجان در حاشیه بازدید از اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: مرحله اول طرح اقدام ملی آماده سازی مسکن در سیرجان در زمینی به مساحت ۷ هکتار اجرا خواهد شد.

او افزود: در مرحله قبل از اجرای طرح، جدول کشی و آسفالت معابر این طرح با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: این طرح با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان اجرا خواهد شد که زمین آن  توسط دولت در اختیار تعاونی‌ها قرار داده خواهد شد وانشالله در عرض دو سال بالغ بر ۱۲۰۰ واحد مسکونی ساخته و به واجدین شرایط تحویل داده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سیرجان در پایان گفت: بازه زمانی ثبت نام در طرح اقدام ملی از دوم تا بیستم اسفندماه سال ۹۸ بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا موقتا متوقف شده و زمان ثبت نام جاماندگان این طرح متعاقبا از سوی وزارت راه وشهرسازی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار