بسته اخبار انتظامی ؛

از کلاهبرداری سایبری تا دستگیری سارقان نخ خامه قالی

با اخبار بسته انتظامی استان کرمان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه ما باشید .

از کلاهبرداری سایبری تا دستگیری سارقان نخ خامه قالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبارانتظامی استان خبر های زیر را می خوانید:

پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در انار

فرمانده انتظامی"انار"از پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در استمرار طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد با اعلام این خبر گفت: دراستمرار طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، برای ۱۶۳ واحد صنفی تذکر و اخطاریه پلمب صادر و ۲۵ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

کلاهبرداری سایبری با عنوان جشنواره رمضان

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: برخی از کلاه‌برداران با عناوینی همچون طرح فروش ویژه در قالب جشنواره‌های ماه مبارک رمضان اقدام به کلاهبرداری از هم‌وطنان می‌کنند.

سرهنگ"امین یادگار نژاد"گفت: ارائه اجناس فاقد کیفیت، عدم ارسال کالا و هدایت به لینک‌های جعلی از مهم‌ترین شگرد‌های مجرمانه رایج در این ایام است.

یادگار نژاد گفت: برخی از مجرمان سایبری با انجام تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از جملات جذاب و گاهی اوقات دروغین به معرفی و ارائه محصولات خود پرداخته و در این بستر به دنبال طعمه‌های خود هستند.

او تاکید کرد: کاربران به اینگونه پیام‌ها توجه نکرده و به‌هیچ‌عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در این سایت‌ها ثبت نکنند چراکه برخی از کانال‌ها و گروه‌ها ممکن است افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت و سپس اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی کنند.

لازم است هم‌وطنان با دقت و حساسیت بیشتری در این خصوص برخورد کرده و توجه داشته باشند تمامی درگاه‌های بانکی به دامنه shaparak.ir ختم می‌شوند.

کشف ۲۳۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس جیرفت و عنبرآباد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در یک عملیات ضمن انهدام یک باند حمل و توزیع موادمخدر، ۲۳۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار"عبدالرضا ناظری"با اعلام این خبر گفت: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ۲۳۵ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ قاچاقچی از جمله سر دسته یک باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در سایه تدابیر و اقدامات اطلاعاتی پلیس، تحرکات و حتی نیت‌های شوم قاچاقچیان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: در این میان همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر گام موثری در برخورد با این معضل است.

دستگیری سارقان ۶۰۰ میلیون ریالی نخ خامه قالی در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور از دستگیری سارقان ۶۰۰ میلیون ریالی"نخ خامه قالی" کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علیرضا سوری"گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل و اقلام سرقت شده کشف شد و سارقان پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به سرقت خامه قالی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

تمدید ۴۰ روزه وکالت نامه‌های تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور استان از تمدید ۴۰ روزه وکالت نامه‌های تعویض پلاک خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت: با تصویب ستاد مرکزی کرونای کشور اعتبار وکالت نامه‌های شهروندان و هم استان‌های عزیز برای نقل و انتقال وسایل نقلیه که تاریخ آن‌ها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع کرونا منقضی شده است از تاریخ پایان اعتبار وکالت نامه ۴۰ روز کاری دارای اعتبار هستند.

او افزود: پس از اتمام زمان مشخص، وکالت نامه‌های صادره فاقد اعتبار بوده و مالکان وسایل نقلیه بایستی نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام کنند.

کشف ۴۷۲ کیلو موادمخدر در درگیری پلیس با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۷ کیلوگرم تریاک و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین در درگیری تکاوران یگان ۱۱۵ قرارگاه عملیاتی ابوذر با سوداگران مرگ در بخش"زهکلوت" شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"بیان داشت: از این خودرو ۴۶۷ کیلوگرم تریاک و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین کشف و بحمدالله طی این عملیات سحرگاهی به برکت ماه مبارک رمضان از انتقال و توزیع آن‌ها جلوگیری شد.

انهدام باند سرقت موتورسیکلت در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی"رودبارجنوب"از انهدام یک باند سرقت موتورسیکلت و کشف ۶ موتور سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت بیان داشت: این ۶ نفر که موتورسیکلت‌های پارک شده و بدون تجهیزات ایمنی مطمئن را با همدستی یکدیگر سرقت می‌کردند در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره موتور پمپ آب، یک فقره قطعات داخلی خودرو و یک فقره کابل برق اعتراف کردند که اموال مسروقه جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به کلانتری منتقل شدند.

قاچاق کالا چرخ تولید را از حرکت باز می‌دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است و با آن‌ها برخورد می‌کنیم که این نوع موتورسیکلت‌ها کالای قاچاق هستند و خانواده‌ها اجازه ندهند فرزندانشان سراغ این موارد بروند.

سردار"عبدالرضا ناظری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید، مسئولیت در نیروی انتظامی تشدید شده و بخش مهمی از کار، مبارزه و مقابله با کالای قاچاق است.

رد رشوه میلیونی در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از رد رشوه ۵۰ میلیون ریالی از سوی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مهدی پورامینایی"گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام گشت زنی، یک دستگاه خودروی عبوری را متوقف کرده و در بازرسی از آن متوجه شدند حامل مقادیری مواد مخدر است که راننده برای رهایی از قانون به ماموران مبلغ ۵۰ میلیون ریال رشوه پیشنهاد کرد که ماموران وظیفه شناس با قاطعیت رشوه پیشنهادی را رد و با عزت نفس، این عمل راننده متخلف را صورتجلسه کردند.

فرمانده انتظامی ارزوئیه گفت: متهم پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار