تولید بیش از ۲۸ هزار دقیقه برنامه توسط صدا و سیمای مرکز مهاباد

صدا و سیمای مرکز مهاباد بیش از ۲۸ هزار دقیقه برنامه با محتوای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا پایان فروردین ماه سالجاری تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خدمتگزاران زحمتکش صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: صدا و سیما مرکز مهاباد در بخش‌های مختلف سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و مقابله با کرونا از اوایل اسفندماه تا پایان فروردین ماه بیش از ۲۸ هزار دقیقه برنامه متنوع تولید کرده است.

او افزود: این برنامه‌ها شامل تولید فیلم، تولید کلیپ و تیزر، پخش کلیپ وتیزر در رسانه ملی، تولید موشن گرافی، تولید اینوگرافی، راه اندازی استودیو خبر سلامت، برگزاری مصاحبه اختصاصی با مدیر شبکه، متخصصین و کارشناسان، تولید یادداشت و گزارش خبری مکتوب، تهیه برنامه‌های سمعی و بصری، تهیه خبر و گزارش تصویری، تولید مستند‌های متفاوت، زیرنویس، میان برنامه برنامه‌های ترکیبی، گزارشی است.

او اضافه کرد: واحد سیمای مرکز مهاباد بیش از ۷ هزار دقیقه در برنامه‌های مختلف و واحد صدای مرکز مهاباد با ۱۶ هزار دقیقه برنامه و واحد خبر با بیش از ۵ هزار دقیقه در قالب ۲۵۸۰ گزارش به صورت مکتوب، بصری، سمعی و گفتگوی ویژه خبری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به موضوع بیماری کرونا پرداخته است.

بهزاد ادامه داد: فضای مجازی مرکز نیز آیتم‌های ویژه‌ای در این ایام به صورت موشن گرافی، اینوگرافیک، خبر، پادکست رادیویی در وب سایت و کانال‌های مجازی این مرکز بارگزاری کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.