اپلیکیشن موبایلی کتابخانه دیجیتال دانشگاه الزهرا راه‌اندازی شد

اپلیکیشن موبایلی کتابخانه دیجیتال دانشگاه الزهرا به منظور ارائه خدمات از راه دور به استادان، دانشجویان، پژوهشگران و دیگر کاربران کتابخانه راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر آگاهی‌بخشی به دانشجویان و استادان نسبت به جدید‌ترین پژوهش‌های علمی در جهان از طریق دستیابی به پایگاه‌های معتبر علمی و همچنین لزوم تسهیل دسترسی محققان به آخرین اطلاعات و یافته‌های پژوهشی، اپلیکیشن کتابخانه دیجیتالی دانشگاه الزهرا (ساحل) راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است، نرم افزار مورد استفاده کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (آذرسا) از زمره نرم افزار‌های به روز و شایان توجه در سطح ملی و بین المللی است .

لازم ذکر است، اپلیکیشن موبایلی مورد استفاده در کتابخانه مرکزی این دانشگاه از طریق کافه بازار برای گوشی‌های اندروید در دسترس است و اعضای دانشگاه می‌توانند با دانلود و نصب این نرم افزار از خدمات مختلف کتابخانه‌ای بسیاری استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: آخرین اقدامات دانشگاه الزهرا(س) برای مقابله با ویروس کرونا


 این اپلیکیشن دارای قابلیت‌هایی مانند تسهیل بازیابی و دستیابی به مدارک و اطلاعات مراکز دارنده نرم افزار ساحل، موتور جستجوی پیشرفته در کلیه منابع (کتاب، پایان نامه، اسناد، مقالات، نسخ خطی، طرح‌های تحقیقاتی ) کتابخانه، همراه با جستجوی منابع دیجیتال، آنلاین بودن جستجو و به روز بودن کلیه اطلاعات جستجو شده، قابلیت استفاده در انواع تبلت و گوشی‌های هوشمند و امکان جستجو در کلیه مراکز دارنده نرم افزار است.

گفتنی است، کاربران برای دسترسی بیشتر باید از کد کاربری و پسورد نرم افزار کتابخانه‌ایی خود استفاده کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار