پویش «آقا سلام! با شما خوشیم» برگزار می‌شود

پویش آقا سلام! با شما خوشیم ویژه برنامه بهار ۹۹ سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با محوریت طرح زندگی به سبک رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  فاطمه دژبرد سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: با توجه به شرایط کنونی و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی زوجین، تمام فعالیت طرح زندگی به سبک رضوی به صورت مجازی و در راستای تحقق اهداف تاسیسی این طرح ملی اجرا می‌شود.

او افزود: در طرح آقا سلام با شما خوشیم پویش‌هایی برای زوجین شرکت کننده در طرح زندگی به سبک رضوی پیش بینی شده است که با عناوینی همچون عبادات جمعی خانوادگی، مثل مسجد، کتاب و کتابخوانی، بهار خوان و سرگرمی‌های سالم و شادی‌بخش خانوادگی، به وقت لبخند در راستای ایجاد فضایی شاد در خانه‌های زوجین اجرا خواهد شد.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ادامه داد: برنامه‌ریزی دو پویش به توان مهربانی و خانه ات آباد ذیل پویش آقا سلام با شما خوشیم با همکاری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و مرکز امور بانوان و خانواده این آستان مقدس از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده برای زوجین است.

دژبرد بیان کرد: انجام فعالیت‌های مجازی ویژه زوجین شرکت کننده در طرح زندگی به سبک رضوی و اجرای طرح خانه‌های مهدوی با رویکرد ترویج صله‌رحم با اعضای خانواده و دوستان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

او مهلت ارسال آثار به این پویش را تا ۲۰ اردیبهشت اعلام و تصریح کرد: ۸۸ جایزه ویژه به اضافه ۸۸۸ جایزه نفیس دیگر از جمله جوایز تدارک دیده شده برای اهدا به شرکت کنندگان در پویش آقا سلام با شما خوشیم است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این پویش‌ها، عکس و فیلم خود را در تمامی پیام رسان‌ها به نشانی @ravaq_razavi ارسال کنند و در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های مربوطه منتشر کنند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.