بررسی ظرفیت‌های هلال احمر استان در سفر همتی به کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از سفر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان کرمان به منظور بررسی اخرین وضعیت ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

بررسی ظرفیت‌های هلال احمر استان در سفر همتی به کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست با همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: خوشبختانه اقدامات هلال احمر در سطح کشور و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از حوادث مختلف فضای مثبتی را ایجاد کرده و از سویی حضور شما به عنوان فردی که سال‌ها در هلال احمر بوده و وزارت بهداشت و درمان مسئولیت خدمت به محرومان را داشته اید، حائز اهمیت است.

او افزود: با توجه به شرایطی که در استان به دلیل حوادث مختلف از زلزله تا سیل و سایر حوادث طبیعی داریم لزوم نگاه ویژه به مشکلات و مسائل این استان دو چندان است و از این منظر باید به صورت ویژه به مشکلات استان نگاه کرد.

پورابراهیمی در ادامه گفت: با توجه به سیل اخیر در منطقه شهداد و گلباف در شهرستان کرمان لزوم رسیدگی و حل مشکلات سیل زدگان امری ضروری است.

او با تشکر از فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: علی رغم تلاش‌های صورت گرفته، باز هم مردم محروم منطقه نیازمند حمایت جدی هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از رئیس جمعیت هلال احمر طی مکاتبه‌ای درخواست کرد برای ۵۰۰ خانواده مشمول شرایط سیل، سبد کالایی و تجهیزات و لوازم منزل اختصاص یابد که همتی با نامه وی موافقت کرد و قرار شد تا حد امکان تامین شود.

پورابراهیمی اظهار کرد: ظرفیت مجلس و کمیسیون اقتصادی در سال‌های گذشته در خدمت کمک به تامین منابع پایدار برای جمعیت هلال احمر بوده و از این جهت آماده ایم در خصوص مالیات ارزش افزوده و دیگر موضوعات این حمایت‌ها ادامه یابد.

او افزود: به زودی رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای بررسی آخرین وضعیت ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر به استان کرمان سفر خواهد کرد و موضوعات را از نزیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار