لزوم همکاری با سمن‌ها در کارگروه‌های تخصصی و تعاملات مهم

رئیس مجمع سمن‌های جوانان کرمان گفت: ستاد ساماندهی جوانان باید دستگاه‌ها را موظف کند در کارگروه‌های تخصصی و تعاملات مهم با سمن‌ها که یک پایگاه بسیج مردمی به شمار می‌روند، همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمدی احمدی نژاد، رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان همیشه بارقه‌های امید را در جوانان بارور می‌کند، چرا تشکیل آن نشانه‌ی اهمیت موضوع است.

او افزود: همواره در این ستاد‌های ساماندهی تأکید کرده ایم، دستگاه ها، بازوی فعالی که به اسم جوانان می‌توانند داشته باشند را حتما جدی بگیرند و در امور خودشان، برنامه‌های جوانان را به صورت ویژه ببینند.

 

احمدی نژاد تصریح کرد: برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان اگر فرض را بر این بگیریم هیچ خروجی نداشته باشد، اما یک خروجی مهم و مثبت به اسم توجه و اهمیت به جوانان دارد.

او به بیان گزارشی از اقدامات جوانان از زمان بروز و شیوع کرونا در استان پرداخت و گفت: قبل از تعطیلات نوروز، هر شب ۳۰ تا ۴۰ نفر از جوانان به ضدعفونی کردن معابر مشغول بودند.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان افزود: تا ۳۱ فرودین، ۲۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به منظور ضدعفونی معابر به همت جوانان استفاده شد.

 

احمدی نژاد از توزیع ۷ هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی و تهیه و توزیع ۲ هزار مواد غذایی و معیشتی در این ایام خبر داد.

او تصریح کرد: از زمان استارت رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" هر شب ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود و اکنون نیز ۴ هزار خانواده نیازمند را شناسایی کرده ایم که این خانوار‌ها تحت حمایت هیچ ارگان حمایتی نیستند.

احمدی نژاد بیان داشت: تا دیروز با هماهنگی نهاد‌های انقلابی هزار و ۱۶۴ بسته در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان با اعلام اینکه مرحله‌ی اصلی کار قرار است، شب ولادت امام حسن مجتبی انجام شود، گفت: مرحله‌ی سوم و آخر نیز شب‌های قدر انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم یک هماهنگی خوبی در توزیع با نهاد‌های مربوطه داشته باشیم.

 

احمدی نژاد، جوانان را مهمترین موتور محرک هر جامعه دانست و افزود: اگر جوانان جایی مراجعه می‌کنند، باید به آن‌ها اعتماد شود و مورد توجه قرار گیرند تا در فعالیت‌های مدنی به بهترین شکل ممکن از ظرفیت و توانشان استفاده شود.

او تصریح کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید دستگاه‌ها را موظف کند در کارگروه‌های تخصصی و تعاملات مهم و حساس با سمن‌های جوانان که یک پایگاه بسیج مردمی به شمار می‌روند، هماهنگی و همکاری کنند.

 

در پایان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، احکام احمد احمدی نژاد، آرمان سندگل، حدیثه سالاری و فاطمه امین زاده که با امضای استاندار به عضویت ستاد ساماندهی امور جوانان استان درآمده بودند، با حضور بصیری معاون استاندار، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، موسی پور مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان و نژاد زمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به آن‌ها اعطا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار