۱۸واحد مسکونی خیّرساز به مددجویان کمیته امداد واگذار شد

آیین واگذاری ۱۸واحد مسکونی خیّرساز به خانواده‌های نیازمند قم عصر امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، آیین واگذاری ۱۸واحد مسکونی خیّرساز به خانواده‌های نیازمند قم با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

این واحد‌ها در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۱۵۰۰ مترمربع توسط خیّر قمی آقای حاج حسن آقاجانی و از محل ثلث اموال وی احداث شده است.

 بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی با قدردانی از تمام خیران گره گشایی از کار نیازمندان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: همکاری خیّرین با کمیته امداد نشان‌دهنده اعتماد آنان به این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کار خیّر را موجب ماندگاری انسان و امتحان الهی دانست و افزود: خیّرینی مانند آقاجانی از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

بختیاری روش واگذاری این واحد‌ها به خانواده‌های نیازمند را مورد توجه قرار داد و افزود: بر اساس نظر خیّر این واحد‌ها حداکثر به مدت ۲ سال در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و پس از آن خانه دار شدن آنان مورد توجه خیران قرار خواهد گرقت تا خانواده‌های دیگری در این واحد‌ها مستقر و خانه دار شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی این روش را روشی قابل استفاده در سراسر کشور دانست و افزود: با استفاده از این روش در سراسر کشور می‌توان خانواده‌های نیازمند را صاحب خونه کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.